اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

9507
مورایس را برکنار کنید!

شرط و شروط بازیکنان سپاهان برای تمدید قرارداد

مورایس را برکنار کنید!

حرف و حدیث ها در باره سپاهان زیاد است، از جدایی بازیکنان گرفته تا رفتن مورایس، اما انگار فقط این ها نیست و برخی بازیک

حضور دوساله مورایس روی نیمکت سپاهان، حالا به معضل اصلی این تیم تبدیل شده است.

با وجود اینکه سپاهان توانست قهرمان جام حذفی فوتبال شود، اما اصلا اوضاع خوبی ندارد و هر روز شایعات متفاوتی در باره این تیم منتشر می شود.

هر چند از نظر مدیران سپاهان ممکن است مورایس ناکام و ناموفق در بیست و سومین دوره لیگ برتر نباشد، اما ظاهراً همه مجموعه این تیم اصفهانی اینطور فکر نمی کنند و اتفاقاً حالا کار به جاهای باریک کشیده شده است.

طی چند روز اخیر خبرهایd در باره جدایی ستاره های سپاهان از این تیم منتشر شد و برخی ها متعقد بودند از تیم فصل گذشته سپاهان کسی در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر در اصفهان حضور نخواهد داشت.

هرچند همچنان این شایعات وجود دارد، اما حالا خبرهای جدیدی در راه است، آنطور که گفته می شود، بیشتر بازیکنان سپاهان برای ماندن در این فقط یک شرط دارند و آن هم تعویض نیمکت زردپوشان اصفهانی است.

ظاهراً مخالفت بازیکنان سپاهان برای ادامه کار با مورایس، به اکثر تیم سرایت کرده و حالا در سرمربی خارجی سپاهان نزدیک درب خروجی این تیم است. به نظر می رسد بااین وضعیت مسئولان سپاهان هم برای برون رفت از این شرایط به سمت بازیکنان کشیده خواهند شد و راه خروج را به این مربی پرتغالی نشان خواهند داد. این را هم باید اضافه کرد که با انتشار این خبر، برخی تیم های لیگ برتری خواهان جذب مورایس هستند که شاید این هم عاملی بر تسریع خروج این سرمربی از سپاهان شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران