گوهری: صحبتی در مورد نقل و انتقالات نداشتم

محمد قراگزلو

محمد قراگزلو

مصاحبه

9524
گوهری: صحبتی در مورد نقل و انتقالات نداشتم

دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس که از این تیم به شکل قرضی به تیم آلومینیوم اراک رفته بود، در خصوص آخرین وضعیتش توضیحاتی را ارائه داد.

دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس که از این تیم به شکل قرضی به تیم آلومینیوم اراک رفته بود، در خصوص آخرین وضعیتش توضیحاتی را ارائه داد.
احمد گوهری دروازه‌بان فصل قبل تیم آلومینیوم اراک که به شکل قرضی از پرسپولیس به این تیم رفته بود حالا با پایان فصل فوتبالی دوباره به پرسپولیس بازگشته تا تکلیفش توسط باشگاه پرسپولیس مشخص شود. به این بهانه با او گفت‌و‌گویی داشتیم.
 
 چه اتفاقی افتاد که به باشگاه پرسپولیس رفتی؟
من به شکل قرضی به تیم اراکی رفته بودم به همین دلیل چون فصل تمام شده بود و من هم یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم، به این باشگاه رفتم تا وضعیتم را اطلاع دهم. دقیقاً در همین حد بود و حضورم در باشگاه پرسپولیس بیشتر از ده دقیقه طول نکشید.
 یعنی هیچ صحبت مهمی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشتی؟
نه، هیچ صحبت خاصی نداشتم و همانطور که گفتم، فقط به باشگاه رفتم چون باید می‌رفتم و پایان مدت حضور قرضی‌ام را اطلاع می‌دادم چون یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.
  فصلی طولانی هم با تیم اراکی داشتی و حتماً از این بابت خسته شده‌ای؟
بله؛ بازی‌های ما طول کشید چون تیم‌های دیگر بعد از پایان لیگ به تعطیلات رفته بودند و ما بعد از این مسابقات درگیر جام حذفی بودیم و تا نیمه‌نهایی هم صعود کرده بودیم. به همین دلیل بازی‌های لیگ و جام حذفی فشار مضاعفی را بر تیم ما وارد ساخت. در حال حاضر فکر می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگری به استراحت نیاز دارم تا از این فضایی که داشتم، خارج شوم.
 فکر می‌کنی در پرسپولیس بمانی یا باز هم به شکل قرضی از این تیم به تیم دیگری بروی؟
همه چیز در مورد من بستگی به تصمیم باشگاه پرسپولیس دارد چون من بازیکن باشگاه هستم و به نوعی تصمیم‌گیرنده در خصوص من باشگاه پرسپولیس است ضمن اینکه باید تأکید کنم هیچ صحبتی در خصوص نقل و انتقالات یا سایر موارد در باشگاه نداشتم و همانطور که گفتم، حضورم فقط ده دقیقه طول کشید.
 در خصوص مسابقات یورو و دروازه‌بان‌هایی که در این جام حضور دارند، چه صحبتی دارید؟
باور کنید خیلی نتوانستم مسابقات یورو را تماشا کنم و فقط لحظاتی از بازی لهستان و اتریش را تماشا کردم.
 
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه