پریسا غفاری

پریسا غفاری

توپ و تور

9539
نداف:از نتایج تنیس راضی نیستم

انتظارداشتن صرفا” ما را به به هدف نمی رساند

نداف:از نتایج تنیس راضی نیستم

تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ گروه سه آسیا و اقیانوسیه جایگاه هشتم را کسب را کسب کرد.

تیمی که مدافع عنوان قهرمانی بود ولی با علکرد ضعیف و تنها بواسطه یک برد آنهم مقابل جزایر پاسفیک توانست در این گروه باقی بماند.حمیدرضا نداف کاپیتان و مربی تیم ملی تنیس کشورمان با توجه به نتایج ضعیف تنیسورها می گوید:« انتظار داشتن صرفا ما را به هدف نمی‌رساند. همه باید کمک کنیم و با برنامه پیش برویم. به شرط اینکه در این مدت بازیکن‌های ما میدان‌های بین‌المللی زیادی را تجربه کنند.»

*نتایج خوبی در اردن نگرفتید علت را در چه می بینید؟

 

تیم در حالی به این رویداد اعزام شد که قرار بود قبل از ان به اردوی تدارکاتی تونس برود تا هم بازیکنان خودشان را محک بزنند و هم در زمین هاردکورت تمرین کنند.ولی بدلیل اینکه انتخابات ریاست فدراسیون به تاخیر افتاد همه برنامه ریزی ها به هم ریخت و همه فرصت ها از ما گرفته شد.علاوه بر این تیم‌هایی که این دوره شرکت کرده بودند بسیار قوی بودند. تیم‌هایی مانند اندونزی و سوریه واقعا بازیکن‌های خوبی در کنار خود داشتند. هر چند ما دوست داشتیم امسال هم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم ولی با توجه به وضعیت موجود هدف فدراسیون ماندن در دسته سه بود که این اتفاق هم رخ داد.با اینحال از نتایج راضی نیستم.

 

*از الان انتظار ویژه ای مسئولان ورزش از تنیس در بازیهای آسیایی 2026 ناگویا دارند؟

 

تنیس  رشته ی سختی است و کشورهایی مانند چین، ژاپن و کره این روزها فعالیت زیادی روی تنیس دارند. اگر سرمایه گذاری و برنامه ریزی درستی در هر کشوری روی تنیس انجام شود موفقیت آنها نیز در همین زمان باقی قطعی خواهد بود. چهار سال زمان کافی است که تنیس ایران هم در بازی‌های آسیایی روی سکو برود ولی به شرط اینکه در این مدت بازیکن‌های ما میدان‌های بین‌المللی زیادی را تجربه کنند.

 

*با جذب بازیکن های دورگه موافقید؟

 

یک دو نفر از بازیکن‌های دورگه تنیس را می‌شناسم. حضور آنها اگر با برنامه باشد قطعا اتفاق‌های خوبی برای تنیس و بازیکن‌های جوان ما خواهد افتاد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور