ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

9550
هخامنش :در تراکتور از من باج می‌خواستند

هیچ بازیکنی پرسپولیس که برند مهمی در آسیاست را رها نمی‌کند که به هند برود

هخامنش :در تراکتور از من باج می‌خواستند

به دنبال پیشنهاد قهرمان هند به گولسیانی مدافع پرسپولیس و سوالاتی که در ذهن مان وجود داشت با مدافع ایرانی که یک فصل در لیگ هند بازی کرد گفت و گویی را انجام دادیم .

 

وفا هخامنش مدافع  سابق تیم تراکتور و صعنت نفت آبادان در دو سال اخیر بازی در لیگ تایلند و پس  ازآن بازی در لیگ هند و تیم چنایین را تجربه کرد .به بهانه حضور جمعی از بزرگان سابق فوتبال جهان  در این کشور و پیشنهادی که یکی از تیمهای هندی به گولسیانی ارایه داده با این بازیکن گفت و گویی را انجام دادیم .

 

*در خصوص حضورت در لیگ هند و یک فصل حضور در این لیگ چه صحبتی داری ؟

 

من یک فصل خیلی خوب را در سوپر لیگ هند و تیم چنایین سپری کردم که سابقه چند دوره قهرمانی در سوپر لیگ هند را دارد و بازیکنان بزرگی از جمله ماتراتزی،سیلوستره و دل پیرو در آن بازی می‌کردند.مربی مان هم توماس برداریچ بود که سابقه بازی در بوندس لیگا را داشت و سال قبلش هم به عنوان مربی قهرمان بوسنی و بهترین مربی لیگ این کشور شده بود.او خیلی کمک کرد و نکات زیادی را از ایشان یاد گرفتم که باید  به دلیل زحماتی که برای من و تیم‌مان کشید از او تشکر کنم .

 

*چقدر در تیمی هندی از تو استفاده شد ؟

 

تقریبا تمام دقایق را بازی کردم و چند گل و و پاس گل هم داشتم و حتی در چند بازی هم به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شدم .

 

*لیگ هند به لحاظ امکاناناتی چه شرایطی دارد ؟

 

لیگ هند لیگی است که از نظر امکانات واقعا فوق العاده است و از نظر فنی و کیفیت هم بازیکنان شاغل در آن خیلی پیشرفت داشته اند که این مساله به خاطر سرمایه گذاری کلان و استفاده از مربیان طراز اول است.آنها با برنامه ریزی اصولی به شکل باورنکردنی در حال پیشرفتند و در رنکینگ هم به شدت در حال بالا کشیدن لیگ شان و شرایط فوتبال باشگاهی شان هستند .

 

*قبل از آن هم در لیگ تایلند بازی کردی ؟

بله قبل از حضور در لیگ هند بازی در لیگ تایلند را تجربه کردم و بازی در تیم راتچا بوری اف سی سی تایلند را تجربه کردم که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت و با تیم ناگویا و با تیم‌های پوهانگ و جوهور دار التعظیم مالزی همگروه بودیم .ما در منطقه شرق آسیا حضو داشتیم و با وجودبه بازی‌های خوبی که انجام دادیم متاسفانه نتوانستیم از گروه مرگ بالا بیاییم هر چند که دو تیم ناگویا و پوهانگ تا مراحل آخر بالا رفتند و در نهایت هم همان سال پوهانگ قهرمان شد .

 

سابقه حضور در تراکتور را هم داشتی .ممکن است دوباره به تیم تراکتور یا صنعت نفت که در آنها سابقه بازی داری ،برگردی ؟

 

بله من قبل از اینکه به لیگ تایلند بروم بازی در تیم محبوب تراکتور سازی را تجربه کردم و با وجود اینکه درپست دفاع  که من بازی می کردم سه مدافع دیگر هم حضور داشتند در تیم حضور ثابتی داشتم و هر سه مربی که به تراکتور آمدند از من به عنوان بازیکن اصلی  استفاده می کردند.من شرایط خیلی خوبی در تیم تراکتور داشتم اما از آنجا که به یک عده باج ندادم  و از دوست خوبم احسان پهلوان حمایت کردم مجبور به ترک تیم  به خاطر چند تماشاگر شدم که از من باج می خواستند ،شدم در حالی که حساب هواداران خوب تراکتور واقعا از ان چند تماشاگر جداست و همیشه برای آنها احترام زیادی قائل بوده و هستم .

 

*برنامه ات برای ادامه فوتبالت چیست و چه برنامه ای در سر داری ؟

 

در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و با چند پیشنهاد از لیگ برتر و دسته اول ایران و خارج از ایران هم دارم که در حال بررسی هستم ولی امسال بیشتر تمرکزم و اولویتم بازی در لیگ برتر خودمان است تا بتوانم شایستگی های خودم را بیشتر نشان بدهم و نیم نگاهی هم به تیم ملی داشته باشم و تمام تلاشم را انجام می دهم که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی کشورم بجنگم .

 

*صحبت از پیشنهاد تیم موهان باگان قهرمان لیگ هند به گولسیانی را شنیدی و در این ارتباط چه نظری داری؟

 

پرسپولیس یک برند مهم در کل آسیاست و لیگ هند هم شرایط خوبی پیدا کرده  و روند رو به رشد و  در حال پیشرفتی را دنبال می کند. با این وجود فکر می کنم چه کسی می آید از تیم اول ایران و یک برند مهم در آسیا جدا شود و به لیگ هند برود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه