فوتبال ایران

9556
افزایش سهمیه خارجی برای سه تیم

افزایش سهمیه خارجی برای سه تیم

درخواست پرسپولیس، استقلال و سپاهان از فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایران ورزشی، با تغییرات جدیدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال کرده، قرار است رقابت‌های لیگ نخبگان در سطح قاره آسیا از 26 شهریور در مرحله اصلی آغاز شود
در این رقابت ها تیم های بسیار قدرتمندی حاضر هستند و به واسطه حضور پر شمار ستاره ها، AFC  محدودیت بازیکن خارجی را هم حذف کرده اما در لیگ ایران بر خلاف تصمیمات این نهاد شاهد کاهش سهمیه بازیکنان خارجی برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر بودیم که موجب نگرانی‌های نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی شده است.

این در حالی است که عدم اختصاص سهمیه خارجی به لژیونرها در صورت بازگشت آنها به لیگ ایران یکی از نکات مثبتی محسوب می‌شود که در آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.
با این حال به‌تازگی باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس که نمایندگان ایران در لیگ الیت هستند و البته تیم سپاهان که کار خود را از مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها آغاز می‌کند، از فدراسیون در خواست کرده‌اند تا حداقل این یک سهمیه خارجی را به لیست خود برای فصل بعدی اضافه کنند. در این مورد نیز از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد از آنجایی که هرگونه تغییرات با نظر هیات‌رئیسه فدراسیون قابل بررسی هستند، بنابراین این مورد نیز در دست بررسی قرار گرفته و هنوز مخالفت یا موافقتی با آن نشده است. 
       
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران