برخی بازیکنان پرسپولیس قصد بازار گرمی دارند

محمد صادقی:بیرانوند همیشه دنبال آپشن و کاپشن بود!

ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

9586
محمد صادقی:بیرانوند همیشه دنبال آپشن و کاپشن بود!

صادقی با گلایه از دروازه‌بان جدا شده پرسپولیس اقدام بعضی از بازیکنان دیگر را در بیان کردن ارقام بیشتر جنبه بازار گرمی می داند .

محمد صادقی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که سابقه بازی در جام جهانی 1978 آرژانتین را هم در کارنامه بازیگری‌اش دارد چند روز پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت. به همین بهانه و موارد حاشیه ای که پیرامون پرسپولیس به وجود امده با این پیشکسوت فوتبال گفت و گویی داشتیم.

هافبک اسبق پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیتش گفت :از چند سال پیش با ناراحتی از ناحیه گردن و کمر مواجه بودم که با تشخیص پزشک جراح آقای بسطام پور در بیمارستان پیامبران از ناحیه گردن مورد عمل جراحی قرار گرفتم و فعلا دوران نقاهت پس از عمل خودم یعنی دوران ریکاوری را پشت سر می‌گذارم .خدا را شکر شرایط ام بهتر شده است هر چند از ناحیه کمر هم با مشکلاتی مواجه هستم که قرار شده چند ماه بعد از این ناحیه هم مورد عمل جراحی قرار بگیرم تا وضعیتم بهتر شود .

صادقی با گلایه از فسخ قرار داد دروازه‌بان پرسپولیس تاکید کرد :واقعا خیلی ناراحتم که بعضی ها همه چیز را در پول می‌بینند. از زمانی که یادم می‌آید بیرانوند در پرسپولیس دایم بحث آپشن و به قول بعضی از دوستان بحث کاپشن را مطرح ساخت که این رویه از لحاظ اخلاقی اصلا درست نیست.فکر یک بازیکن نباید فقط به دنبال مسائل مالی و مواردی از این دست باشد چه بسا که بقیه بازیکنان هم زندگی دارند و موارد مالی هم حتما برای آنها مهم است اما تنها موضوع مهم نیست .پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران بوده و هست و هر بازیکن باید افتخار کند که در این باشگاه حضور دارد و اگر دل بازیکنی با تیم نیست حتما از پرسپولیس جدا شود چون پرسپولیس همیشه بزرگترین بازیکنان را داشته  و با جدایی هیچ بازیکنی دچار مشکل نمی شود .

هافبک اسبق  تیم ملی در این رابطه که چند بازیکن پرسپولیس هم به خاطر موارد مالی قصد جدایی از پرسپولیس را دارند گفت:من فکر می کنم آن دسته از بازیکنانی که بحث رفتن به تیم‌های دیگر را مطرح می سازند قصد بازار گرمی دارند و هدفی جز این موضوع ندارند و در نهایت هم در پرسپولیس باقی خواهند ماند و قرار دادشان را تمدید خواهند کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه