از تراکتور پیش پرداخت گرفت و بند جدایی هم گذاشت

ترابی یک قدم دیگر به جدایی نزدیک شد

فوتبال ایران

9595
ترابی یک قدم دیگر به جدایی نزدیک شد

اخبار در مورد عدم تمدید قرارداد ترابی با پرسپولیس هر روز پررنگ‌تر می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی شاید کلمه جدایی از پرسپولیس شاید چندان درست نباشد چرا که قرارداد مهدی ترابی با این باشگاه به پایان رسیده و آزاد است با هر باشگاهی که دوست دارد مذاکره کرده و تیم جدیدش را انتخاب کند اما جدا شدن ترابی از پرسپولیس با توجه به کیفیتی که در تمام این سال ها ارائه کرده و  در قهرمانی‌های تیمش تاثیر داشته مهم به نظر می‌رسد و می‌تواند مشکلاتی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به وجود بیاورد.

از روز شنبه اخبار مربوط به جدایی احتمالی ترابی از پرسپولیس قوت گرفت و روز یکشنبه پررنگ‌تر هم شد.در این باره صبح امروز خبر آمده : ترابی توافقات نهایی با باشگاه تراکتور را انجام داده و حتی پیش پرداخت هم گرفته و پیش‌نویس قرارداد را هم امضا کرده است. پیش‌نویسی که در آن یک بند برای جدایی ترابی در نظر گرفته شده و براساس آن، اگر مهدی ترابی تا 10 تیرماه پیشنهاد خارجی دریافت کند، می‌تواند پیش پرداخت دریافتی باشگاه تراکتور را پس داده و به تیم خارجی بپیوندد. در غیر این‌صورت قرارداد او با تراکتور لازم‌الاجرا خواهد بود.

در اخبار دیگر مربوط به ترابی آمده او پیشنهاد 45 میلیاردی پرسپولیس را رد کرده در حالی که قبلا گفته می شد این باشگاه به او پیشنهاد 20 میلیارد تومانی به علاوه 5 میلیار تومان آپشن داده است.در سوی مقابل در شر ایطی که از مدت‌ها قبل شایعه شده بود تراکتور برای هر فصل به این بازیکن ملی پوش 30 میلیارد تومان پرداخت می‌کند حالا شایعه شده این باشگاه پیشنهاد دلاری به او داده و قرارداد 500 هزار دلاری به این بازیکن داده است که البته این رقم بالغ بر 30 میلیارد تومان می شود و اینجا این سوال پیش می آید که اگر تراکتور او را با 30 میلیارد تومان می خواهد چطور ترابی پیشنهاد 45 میلیاردی پرسپولیس را رد کرده مگر اینکه تمام این اعداد تخیلی و غیر واقعی باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران