نبودن بیرانوند خیلی مهم نیست

موسوی‌نیا :زمان ما بازیکن باید التماس می‌کرد به پرسپولیس بیاید

دانیال را به عنوان یک مدافع راست خوب تایید می کنم

ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9607
موسوی‌نیا :زمان ما بازیکن باید التماس می‌کرد به پرسپولیس بیاید

مدافع راست اسبق پرسپولیس ،مدافع راست فعلی پرسپولیس را مورد تاییدفنی قرار می دهد .

امیر موسوی نیا مدافع راست اسبق پرسپولیس معتقد است در زمان بازیگری انها بازیکن باید یک چیزی هم می پرداخت که به پرسپولیس بیاید در شرایطی که معتقد است حالا به نسبت قبل شرایط خیلی متفاوت شده و بعضی از بازیکنان خیلی برای حضورشان حتی در تیم‌های بزرگ به دنبال امتیاز گرفتن هستند .

 

*دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اززمان حضورش در تیم برای دومین بار با پرسپولیس قرار دادش را فسخ کرد. در این رابطه جه نظری دارید ؟

 

اتفاقاتی که الان می بینیم دقیقا برخلاف گذشته است .زمان ما بازیکن باید التماس می کرد به تیمی مانند پرسپولیس بیاید اما در حال حاضر بازیکن ناز می کند که در تیم بماند و صرفنظر از ماندن یا باقی ماندن نحوه رفتار با زیکن با یک باشگاه باید درست باشدخصوصا در تیمی مانند پرسپولیس که پر هوادارترین تیم ایران است .

 

*با جدایی بیرانوند به نظر فنی به لحاظ فنی مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی آید ؟

 

نه من فکر نمی کنم پرسپولیس در غیاب او به مشکل بخورد چه بسا که در پرسپولیس ما شاهد بودیم کمترین فشار به دلیل حضور بازیکنان مدافع خوب و کار امد به دروازه بان وارد می شود و دروازه بان جوانی که جایگزین بیرانوند در زمان محرومیت او شد در چند بازی کلین شیت کرد. به همین دلیل شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق می کند و جدایی یا ماندن هیچ بازیکنی خیلی در قالب کار تیمی پرسپولیس تاثیر گدار نخواهد بود .

 

*به عنوان مدافع راست اسبق پرسپولیس در خصوص بازیکن این پست فعلی پرسپولیس چه نظری دارید ؟

 

دانیال بازیکن خوبی است .مدافعی که نشان داد اگر به او اعتماد شود قادر است در جناح راست مهره ای قابل اتکا باشد. به همین دلیل به لحاظ فنی من دانیال را به عنوان یک مدافع راست خوب تایید می کنم اما با این وجود باز هم در خصوص دفاع راست یا بقیه مهره ها بازهم سرمربی جدید خواهدتعیین کننده خواهد  بود که بیشترین نقش و تاثیر را در جذب بازیکنان جدید یا نگه داشتن بازیکنان قدیمی ایفا خواهد کرد .مربی جدیدی هم که بیاید باید سکان هدایت تیم قهرمان را عهده دار شود و حتما کار سختی را برای تکرار قهرمانی پیش رو خواهد داشت و روال در چند سال اخیر معمولا در پرسپولیس این گونه بوده که 90-80 درصد تیم حفظ می شد و چند بازیکن جدید هم برای تقویت به تیم اضافه می شد .

 

*برای حضور پرسپولس در لیگ نخبگان چه شرایطی را پیش بینی می کنید؟

به نظرم مدیر عامل تیم برای تقویت تیم در آسیا باید سرعت عمل بیشتری به خرج دهد تا بازیکنان حفظ شده و شرایط تیم به لحاظ فنی آسیب نبیند و حتما در هر سه پست دفاع تا خط حمله پرسپولیس باید سه بازیکن خیلی خوب را به خدمت بگیرد تا شرایط فنی تیم بهتر شود. در این بین اضافه شدن بازیکنانی مانند اورونوف به موفقیت پرسپولیس در آسیا خیلی به تیم کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران