مصاحبه

9643
تقوی: مربی خارجی والیبال زنان به‌زودی معرفی می‌شود

تقوی: مربی خارجی والیبال زنان به‌زودی معرفی می‌شود

رئیس فدراسیون والیبال از انتخاب یک مربی باتجربه خارجی برای تیم ملی زنان و قرارداد با او به‌زودی خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی ؛ میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال که در آخرین  تمرین تیم والیبال دختران زیر 20 سالن ایران قبل از حضور در قهرمانی آسیا با حضور خبرنگاران گفت: «خیلی امیدواریم با  تدارکاتی که برای این تیم دیدیم، نتایج آنها بهتر از سال گذشته باشد. توقع صدرنشینی  تیم زنان در والیبال آسیا  درست نیست چون بهترین تیم‌های زنان جهان در آسیا هستند. منطقی است برای رسیدن به موفقیت باید برنامه طولانی داشته باشیم.»

رئیس فدراسیون والیبال خبر خوش استخدام مربی خارجی را برای  تیم ملی زنان داد: «ما همه  تلاش‌مان را کردیم که روی نسل جدید والیبال بانوان سرمایه‌گذاری کنیم و با تیمی که بیش از 70 درصد بازیکنان آن زیر 20 سال بودند در چلنجر کاپ شرکت کردیم. نگاه فدراسیون به نسل جدید تیم والیبال بانوان خواهد بود و این نظر را در مورد تیم مردان هم داریم.»

 تیم ملی والیبال  با یکی از مربیان خوب آسیایی به نتایج خوبی رسیده است. بهترین والیبال بانوان جهان در آسیا بازی می‌ کنند و با توجه به  تعداد  کم مربیان خانم درجه یک جهان  دامنه انتخاب کوچک است. به دنبال یک مربی باتجربه خارجی بودیم که مراحل نهایی توافق را سپری می‌کنیم. اسم  این مربی بعد از  قرارداد روزهای آینده  اعلام می شود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه