ماجرای عجیب انتخاب و معرفی گاریدو

عملیات فریب در باشگاه پرسپولیس!

گزارش

9717
عملیات فریب در باشگاه پرسپولیس!

ماجرای بیرون آمدن نام سرمربی پرسپولیس یکی زا اتفاقات عجیب فوتبالی در روزهای اخیر بود.

به گزارش ایران ورزشی باشگاه پرسپولیس خیلی سعی داشت که انتخاب سرمربی را در نهایت سکوت پیش ببرد و به رسانه‌ها خبری درباره گزینه نهایی انتخاب شده ندهد .

بعد از ماجرای توافق با والتر ماتزاری که توسط خبرنگار مشهور ایتالیایی لو رفت خوان کارلوس گاریدو آنقدر از فوتبال اسپانیا دور بود که هیچ خبرنگار اسپانیایی درباره توافق نهایی این گزینه با پرسپولیس توئیتی نزد و باشگاه پرسپولیس در شرایط دلخواه کار خودش را پیش برد.

در عین حال از ساعاتی قبل از بیرون آمدن نام خوان کارلوس گاریدو با آنچه اسپانسر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد همه منتظر بودند که ساعاتی بعد از آن انتشار آن پست یا فردای آن نام سرمربی منتخب پرسپولیس بیرون بیاید.

در این میان عملیات فریب باشگاه پرسپولیس توسط رضا درویش به صورت ناخوداگاه یا خوداگاه در همان چند ساعت رقم خورد و پیش رفت به طوری که گفته می‌شود او به برخی نمایندگان رسانه‌ها اعلام کرده بود کیکه ستین سرمربی سابق بارسا گزینه نهایی است و حتی برخی رسانه ها نام ستین را به عنوان سرمربی سرخ ها منتشر کردند.

لحظاتی بعد گفته شد ستین نه،ژاوی هرناندس سرمربی و اسطوره باشگاه بارسلونا گزینه پرسپولیس است که البته خیلی زود این مساله رد شد.

دقایقی بعد گفته شد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مجری برنامه فوتبال برتر گفته نام کوچک گزینه نهایی منتخب «خوان» است که ذهن همه رسانه ها به سمت خوان آنتونیو پیتزی سرمربی  آرژانتینی سابق تیم ملی بحرین معطوف شد و دوباره اسم این مربی به عنوان گزینه نهایی بیرون آمد.

در همین اثنی بود که حوالی ساعت یک و ونیم بامداد سه شنبه اینستاگرام اسپانسر و مالک باشگاه پرسپولیس اعلام کردند خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی سرمربی پرسپولیس شده است.اتفاقی که به نوعی باشگاه پرسپولیس را هم آچمز کرد چرا که این باشگاه ساعت 10 و نیم صبح سه شنبه خبر نهایی شدن انتخاب گاریدو را اعلام کرد که عجیب بود.

با این وجود گاریدو در شرایطی به سرمربیگری پرسپولیس رسید که نام او بعد از ماتزاری، فنت شیپ، پاکتا، رگه کامپو به عنوان گزینه پنجم مطرح شده و تا یک هفته قبل هیچ مذاکره‌ای با او صورت نگرفته بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش