ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9723
درخشان : رزومه گاریدو نشان می‌دهد یک مربی معمولی است

اوج ذلالت یعنی تیم‌ها به خاطر فقر بازیکن به جان هم بیافتند

درخشان : رزومه گاریدو نشان می‌دهد یک مربی معمولی است

سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است فقر بازیکن باکیفیت در لیگ برتر تیم‌ها را مجبور کرده به جان هم بیافتند .

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس معتقد است رزومه  سرمربی جدید این تیم، خوان کارلوس گاریدو نشان می دهد او  مربی طراز اولی نیست اما با این وجود پولی که برای این مربی خارجی معمولی هزینه شده معقول است و خارج از عرف نیست و یک مربی خارجی حتی معمولی کمتر از این پول نمی گیرد .

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص شانس موفقیت گاریدو افزود :در حال حاضر در مورد کارایی او نمی‌‍توان حرف زد چون این گزینه واقعا مثل هندوانه دربسته است و باید دید در ادامه شرایط چگونه می شود و چه وضعیت فنی برای پرسپولیس با حضورش رقم می خورد .

درخشان در این رابطه که پرسپولیس تاکنون مربی اسپانیایی نداشته به همین دلیل سبک کاری این مربی در پرسپولیس جواب خواهد داد یا خیر ،تاکید می کند :فوتبال ما آمیخته از خیلی از مسائل است و فلسفه خاصی ندارد به همین دلیل مربی جدید می تواند بازیکنان پرسپولیس را با سبک خاص خودش عادت داده و رو به جلو پیش ببرد .

گل محمدی در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و شانس موفقیتش نیز افزود :آسیا را باید فراموش کنیم چون ما هیچ حرفی در آنجا برای گفتن نخواهیم داشت و عملا  با هزینه‌ای که تیم‌های دیگر می کنند ما  هیچ شانسی برای گفتن نداریم و قادر به این نیستیم که با تیم‌هایی که بازیکنان تاپ خارجی و مربیان گرانقیمتی را به خدمت گرفته اند رقابت کنیم .

درخشان درباره اینکه شاید دو تیم دیگر چند بازیکن شاخص پرسپولیس را از این تیم جدا کنند می گوید :متاسفم برای فوتبالی که اینقدر ضعیف و ذلیل شده که باشگاه‌ها به هم رحم  نکنند و بازیکنان یکدیگر را بگیرند متاسفم.نکته ای که فقر و ذلالت فوتبال ما را نشان می دهد.در واقع با این اقدام یک تیم هم تیم دیگر را ناقص می کند هم تیم خودش را و باز هم نمی تواند به شکل خیلی خوبی در همه ابعاد کامل شود .

بازیکن اسبق پرسپولیس از عرف معمول در فوتبال حرف زده و تاکید می‌کند:عرف رایج در فوتبال این است که هر ساله چند بازیکن جدید اضافه می شوند و یکسری از بازیکنان تیم هم از لیست خارج می شوند اما از انجا که تیمی ورودی نداشته باشد مجبور است شاکله خودش را حفظ کند که این هم از روی اجبار و به نوعی نداشتن بازیکن خوب و همان فقر بازیکن است .همین مساله باشگاه‌هایی حتی مثل پرسپولیس که تیم اول ایران به لحاظ قدرت و کسب قهرمانی است را مجبور می کند که با این رویه پیش برود .

درخشان در خاتمه در خصوص بازیکن گرفتن از پرسپولیس و نگرانی در این خصوص که تیم فصل آینده ضعیف تر از سایر مدعیان نخواهد شد نیز پاسخ جالبی می دهد:به نظرم همان قدر که بقیه مدعیان بازیکن دارند پرسپولیس هم بازیکن دارد و من مدعیان را در یک سطح می بینم .گواه این حرفم  هم فاصله امتیازی پرسپولیس با رقبای دیگر در لیگ بیست و سوم بود که بسیار کم بود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران