اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

9824
صد و چهارمین دربی بعداز هفته سوم

قرعه کشی لیگ برتر تحت تاثیر مشکلات ورزشگاه ها

صد و چهارمین دربی بعداز هفته سوم

ورزشگاه ها برای برگزاری لیگ برتر آماده نیستند و این موضوع قرعه کشی لیگ برتر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش ایران ورزشی هنوز تکلیف اکثر تیم های لیگ برتری برای بیست و چهارمین دوره لیگ برتر مشخص نیست و این در حالی است که حتی فدراسیون فوتبال هم در باره لیگ برتر و شروع بازیها تقریبا بلاتکلیف است. مشکلات زیادی وجود دارد که بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را با اماو اگرهای فراوان روبرو کرده است.

مشکلات ورزشگاه ها از جمله این موانع است که به نظر می رسد لیگ برتر آینده تحت تاثیر این مشکل باشد. مهدی تاج با حضور در ورزشگاه تختی می گوید:« ورزشگاه آزادی احتمالا تا هفته سوم آماده نشود. باید بازی‌ها اینجا (ورزشگاه تختی) انجام شوند. طبق آنچه در گزارش بود و الان هم دیدم، همه صندلی‌ها شماره شده‌اند. ما در آنجا بازی های ملی را داریم و در ورزشگاه تختی که احتمال می دهیم ۲۰ تا ۳۰ هزار طرفدار بیایند بازی ها را برگزار می کنیم.»

این صحبت تاج اولا مشکل بزرگ باشگاه ها را برای فصل آینده به روشنی بیان می کند و در ثانی این یعنی اینکه صدو چهارمین دربی پایتخت قطعا بعداز هفته سوم برگزار خواهد شد و تا ورزشگاه آزادی آماده نشود، تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم نخواهند رفت. با این شرایط باید پذیرفت که قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر هم تحت تاثیر مشکلات ورزشگاه ها خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران