گزارش

9837
اخبار متضاد و متناقض درباره سرنوشت  بیرانوند و حسینی

پارادوکس شماره یک

اخبار متضاد و متناقض درباره سرنوشت بیرانوند و حسینی

در شروع فصل نقل و انتقالات سرنوشت دو دروازه‌بان برجسته لیگ برتر مبهم است.

فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران در حالی از امروز (پنجشنبه 7 تیرماه) رسماً آغاز خواهد شد که موضوع دروازه‌بان‌های شماره یک تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر کاملاً در ابهام است.
علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دو دروازه‌بان ملی‌پوش و باتجربه فوتبال ایران به حساب می‌آیند که تجربه فراوانی در دو تیم مطرح و پرطرفدار فوتبال ایران دارند اما شرایط و اتفاقات پیرامون آنها به گونه‌ای رقم خورده که آینده هر دو نفرشان در باشگاه‌های خود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هر روز درباره ماندن یا رفتن آنها اخبار متناقضی به گوش می‌رسد.
علیرضا بیرانوند روز سی‌ام خردادماه مثل یک سریال تکراری و تلخ به شکل عجیبی قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد تا خودش و باشگاهش را در موقعیت سختی قرار دهد. از آن روز به بعد چند باری خبر آمده که این دروازه‌بان از طریق برخی همبازیانش مثل وحید امیری به باشگاه خود پیغام داده که پشیمان است و می‌خواهد برگردد اما نه خودش نه مدیران باشگاه هیچ عکس‌العملی نسبت به این شایعات نشان نداده‌اند.
از طرفی با اتفاقی که بیرو رقم زد پایگاه هواداری خود را به شکل قابل توجهی از دست داد اما از سوی دیگر واقعیت این است که اگر پرسپولیس، بیرانوند را از دست بدهد گزینه مناسبی برای پر کردن جای او ندارد. جالب اینکه بلافاصله بعد از فسخ قرارداد بیرانوند نام یکی دو گزینه داخلی و دو سه گلر خارجی مطرح شد اما هیچ کدام جدی پیش نرفت تا بازگشت یا جدایی قطعی این دروازه‌بان از پرسپولیس یا لژیونر شدنش در هاله‌ای از ابهام باشد و هر روز اخبار متفاوتی درباره سرنوشت او به گوش برسد.
اوضاع درباره گلر شماره یک استقلال و کاپیتان آبی‌ها هم چندان روشن و مشخص نیست. سیدحسین حسینی که در آخرین اردوی تیم ملی از سوی قلعه‌نویی برای دو بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان دعوت نشد، حالا در تیم استقلال هم موقعیت بسیار متزلزلی دارد. جذب دروازه‌بان بوسنیایی توسط باشگاه استقلال پیام مهمی بود که به حسینی داده شد تا به نوعی حساب کار دستش بیاید و با رو شدن یک رقیب جدی این مهم به او تلقین شود که شاید فصل بعد دروازه‌بان اصلی آبی‌ها نباشد.
حسینی که هنوز برای تمدید قراردادش با باشگاه خود اقدامی نکرده تابستان گذشته هم در آستانه جدایی از تیمش قرار گرفت و به نوعی از سوی برخی هواداران استقلال بشدت با انتقاد مواجه شد ولی سرانجام در جمع آبی‌ها ماند اما حالا و با جذب دروازه‌بان بوسنیایی شاید تصمیم دیگری بگیرد.
البته درباره خرید دروازه‌بان خارجی از سوی باشگاه استقلال هم اخبار و شایعات مختلفی به گوش می‌رسد و شاید در نهایت همه اتفاقات منجر به ادامه حضور کاپیتان آبی‌ها در این تیم شود ولی فعلاً اخبار درباره ماندن یا رفتن او کاملاً متناقض است و شاید او هم مثل بیرانوند هواداران تیمش را شگفت‌زده کند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش