ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9879
منشا :از انتخاب گل محمدی خیلی خوشحال شدم

یورو را ندیدم فقط یک کم پرتغال وکریس رونالدو را دوست دارم

منشا :از انتخاب گل محمدی خیلی خوشحال شدم

منشا که در نیجریه بسر می برد از تغییر سرمربی تیم فولاد و انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم ابراز خوشحالی کرد .

گادوین منشا بازیکن نیجریه ای تیم فولاد از تغییر سرمربی این تیم و  مربیگری تیمی که با آن قرار داد دارد بسیار خوشحال است .منشا که در نیجریه و در تعطیلات بسر می برد در خصوص آخرین وضعیت خودش برای فصل آینده صحبت می کند .

 

*حتما از تغییرات سرمربی تیم فولاد خبرداری واز ان خوشحال هستی ؟

 

بله از تغییر سرمربی فولاد آگاه و خیلی خوشحال شدم مربی به تیم فولاد آمده که واقعا مربی خوبی است و سابقه چندین قهرمانی و موفقیت را در کارنامه  خود دارد.حضور سرمربی جدید را در تیم‌مان به فال نیک می گیرم و امیدوارم با گل محمدی  تیم فولاد اوج بگیرد و روزهای خوب خودش را با این تیم تکرار کند .

 

*قبلا با یحیی سابقه کار کردن داری؟

 

من با ایشان کار نکردم  اما خیلی خوب می دانم که ایشان مربی تهاجمی هستند و افکارشان کاملا رو به جلو و تهاجمی است.به همین دلیل فکر می کنم  من که در پست مهاجم کار می کنم قطعا با افکار تهاجمی ایشان راحت‌ترم و بهتر می توانم توانایی های خودم را نشان دهم و از این موضوع واقعا خوشحال هستم .

 

*تیم فولاد هفت بازیکن خارجی دارد و از آنجا که هر تیم کمتر از این تعداد می تواند بازیکن خارجی داشته باشد فکر می کنی در تیم فولاد حفظ شوی ؟

 

در این خصوص سرمربی تیم و باشگاه نظر خواهند داد و تصمیم گیری خواهند کرد و من از نظر سرمربی تیم کاملا بی خبرم .

 

*بازی‌های یورو را می بینی و به کدام تیم در بین تیم‌های اروپایی علاقه من هستی و دوست داری که قهرمان شود ؟

 

من تاکنون اصلا بازی‌های یورو را تماشا نکردم . فقط پرتغال و رونالدو را یک کم دوست دارم وبه آن علاقه مند هستم.فعلا هم در کشورم نیجریه هستم و از تمرین هم غافل نیستم و منتظرم تا باشگاه فولاد به من زمان شروع تمرینات را اعلام کند تا به ایران بیایم و در جریان شرایط خودم و تیمم قرار بگیرم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران