اخبار

9902
گاریدو مجوز ورود ندارد

پرسپولیس هنوز درخواست ویزا نداده

گاریدو مجوز ورود ندارد

پرسپولیس هنوز برای حضور سرمربی اسپانیایی اش درخواست ویزا نکرده است.

به گزارش ایران ورزشی باشگاه پرسپولیس هنوز برای سرمربی جیدیدش بلت پرواز به تهران را تهیه نکرده چرا که باشگاه پرسپولیس برای فعالیت او در ایران هنوز از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش مجوز اخذ نکرده است.

با وجود اینکه چند روز از انتخاب نهایی و معرفی سرمربی اسپانیایی پرسپولیس می گذرد اما تقریبا هیچ خبری از او نیست.پس از اعلام رسمی حضور این مربی در پرسپولیس تنها یک فیلم کوتاه از خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی پرسپولیس در رسانه رسمی ان باشگاه منتشر شد که خطاب به هواداران تیمش با آنها صحبت می کرد اما بعد از آن هیچ خبر یا جزئیاتی از حضور او در تهران اعلام نشده است.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس هنوز برای این مربی بلیت سفر به تهران را تهیه نکرده چرا که زمان حضورش در ایران اصلا مشخص نیست. هنوز مجوز شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان را برای فعالیت گاریدو در ایران اخذ نکرده‌اند.بررسی‌ها نشان می‌دهد دوشنبه قرار است جلسه شورای برون‌مرزی‌ برگزار شود و در آن درباره صدور مجوز فعالیت گاریدو در ایران تصمیم‌گیری شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس هنوز مجوز شورای برون‌مرزی را اخذ نکرده، برای گاریدو درخواست ویزا نداده است.

پیش از این گفته می شد گاریدو روز دهم تیرماه در تهران خواهد بود اما قطعا این زمان به تعویق خواهد افتاد و باشگاه پرسپولیس هم هنوز زمان دقیق سفر این مربی را اعلام نکرده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار