اخبار

9906
عقب نشینی موقت قطری‌ها درباره عبدالکریم

عقب نشینی موقت قطری‌ها درباره عبدالکریم

طی دو روز اخیر خبر جدیدی از الوکره و نشریه های قطری درباره جذب عبدالکریم حسن به گوش نرسیده است.

به گزارش ایران ورزشی روزنامه العرب قطر با انتشار نامه مخالفت رسمی باشگاه پرسپولیس با درخواست همتای قطری‌اش یعنی الوکره برای موافقت با فروش عبدالکریم حسن نوشت: پرسپولیس ضمن قدردانی از الوکره برای ارائه پیشنهاد خرید عبدالکریم حسن اعلام کرد که در حال حاضر آماده پذیرش آن نیست.

درویش هم روز گذشته با تائید پیشنهادهایی که وجود دارد، گفت:  من با خود عبدالکریم صحبت کردم. او عنوان کرد خودش را بازیکن پرسپولیس می‌داند. باشگاه با توجه به جمیع این شرایط، فعلا برنامه‌ای برای فروش این بازیکن ندارد. او بازیکن ما است و در خدمت ایشان هستیم.

خود عبدالکریم حسن هم  در پاسخ به این سوال که اخبار متفاوتی درباره انتقالش به تیم الوکره شنیده شده و برخی رسانه‌های قطری آن را قطعی دانستند گفت: "من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم. این روزها شایعات زیادی همه جا هست."

گفته می شود پرسپولیس در صورت اصرار الوکره او را با چیزی حدود 100 میلیارد تومان به فروش خواهد رساند که بعید است این عدد درست باشد چرا که 100 میلیارد تومان چیزی حدود 1.6میلیون دلار خواهد شد که پرداخت آن از سوی هر باشگاهی برای جذب بازیکنی با کیفیت عبدالکریم معقول به نظر نمی‌رسد.

در تازه ترین مطلب نشریه الرایه در این باره نوشت: "اگر الوکره موفق به جذب عبدالکریم حسن، ستاره سابق تیم ملی، شود تا حدودی مشکل دو مدافع کناری خود را حل کرده است. برخی گزارش‌ها حاکی از این است که مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن تاکنون به بن بست رسیده است."


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار