ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9965
معمارزاده :حامد لک و گوهری در کنار هم بهترین هستند

پرسپولیس مهاجمی می خواهد که تکنیکی ،توپ نگه دار و گلزن باشد

معمارزاده :حامد لک و گوهری در کنار هم بهترین هستند

دروازه بان سابق پرسپولیس معتقد است حضور دو دروازه بان در تیم پرسپولیس می تواند دروازه پرسپولیس را بیمه نماید.

میثاق معمارزاده دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و مشکلاتی که گفته می شود شاید به جهت جدایی بیرانوند و دو سه بازیکن دیگر به وجود آید ابراز داشت :من فکر می کنم هر چیزی حدی دارد اما وقتی هر فوتبالیستی به خودش این اجازه را می دهد که دو سال یک کاری را در قبال محبوبترین و بزرگترین تیم ایران انجام دهد این کار با تکرارش در سال دوم تبدیل به سم می‌شود.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ادامه در این رابطه که اگر بیرانوند از پرسپولیس جدا شود چه گزینه ای قادر است جایگزینش شود ، می گوید:به نظرم حامد لک برای دروازه پرسپولیس بهترین گزینه است .دروازه بانی که در لیگ برتر و حتی آسیا هم از دروازه پرسپولیس به خوبی حفاظت کرده و در کنار گوهری به خوبی قادرند دروازه پرسپولیس را بیمه کنند. ضمن اینکه رفیعی هم به عنوان دروازه‌بانی جوان در تیم پرسپولیس حضور دارد که پشتوانه تیم را بالا می برد.

معمارزاده در پایان در خصوص سایر نیازهای پرسپولیس مس گوسد :پرسپولیس به یک مهاجم خوب هم نیاز دارد. مهاجمی که بتواند توپ را با تکنیک بالایش خصوصا در مواقعی که تیم تحت فشار است در زمین حریف و خط جلو حفظ کرده و به نوعی تیمش را از فشار در آورد و با تکنیک خودش بهترین شرایط را برای همبازیانش ایجاد کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران