منهای فوتبال

9970
بودجه فدراسیون‌ها تا ۱۷۰ درصد رشد داشت

وزیر ورزش:

بودجه فدراسیون‌ها تا ۱۷۰ درصد رشد داشت

وزیر ورزش و جوانان از رشد ۱۶۰ تا ۱۷۰ درصدی بودجه فدراسیون‌های ورزشی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایسنا، کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم‌ ملی تیروکمان ایران اظهار کرد: هدف از این حضور قدردانی از زحماتی است که در مسیر کسب سهمیه المپیک کشیده شده است و تیروکمان جزء آخرین رشته‌های ما بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شدیم.

او افزود: حق تیم ملی تیروکمان این بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شود و باید می‌توانستیم سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم اما بعضی مواقع ورزش روی خوش نشان نمی‌دهد و خوشبختانه در نهایت خانم مبینا فلاح موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نیاز داریم ورزشکار، تمرکز بالایی روی مسابقه خود داشته باشد، خطاب به مبینا فلاح گفت: هیچ چیز نباید تمرکز شما را به هم بزند. باید گوش به فرمان مربی و سرمربی خود باشید تا منویات مربی را اجرایی کنید و موفق شوید. تمام تلاش خود را در این مسیر بکنید و موفق به کسب نتیجه شوید.

هاشمی با اشاره به اینکه شاید توقع کسب مدال زیاد باشد اما دور از دسترس نیست، عنوان کرد: همان طور که جواد فروغی در المپیک قبلی خواست و توانست شما هم می‌توانید، تلاش شما قابل تقدیر است و امیدواریم موفق باشید؛ چرا که شما و ارکان فدراسیون تلاش بسیاری داشته‌اید.

او درباره تقاضای مبینا فلاح مبنی بر تامین تجهیزات برای حضور موفق در المپیک تصریح کرد: قطعا یکی از وظایف ما حمایت است و برای تامین تجهیزات تمامی فدراسیون‌های ورزشی ارقام خوبی در نظر گرفته شده و لیست اقلام تجیهزات فدراسیون‌ها اخذ شده و در تفاهمنامه امضاشده با فدراسیون‌های ورزشی نیز مشخص شده است که چه عددی باید پرداخت شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شاهد رشد افزایشی بیش از ۱۶۰ تا ۱۷۰ درصدی بودجه فدراسیون ها نسبت به سال گذشته هستیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال