فوتبال ایران

9998
ریالی بنویس، دلاری بگیر!

نقل و انتقالات لیگ برتر جنجالی شد

ریالی بنویس، دلاری بگیر!

ورود دستگاه‌های نظارتی به اتفاقات عجیب و غریب نقل و انتقالات ضروری به نظر می رسد.

به گزارش ایران ورزشی، مدیران فدراسیون فوتبال در اظهارات خود در هفته‌های اخیر پیرامون موضوع نقل و انتقالات لیگ برتر مدعی شدند تمام تیم‌های حاضر در مسابقات ملزم به رعایت دستورالعمل حاکم بر قراردادها و سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتر هستند و هر باشگاهی خلاف آیین‌نامه مذکور عمل کند با تنبیهات انضباطی و جرایم سخت مواجه خواهد شد.
 اما انگار تهدیدهای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همانند فصل گذشته مصرف تبلیغاتی و نمایشی دارد و پشت پرده باشگاه‌های لیگ برتری برخلاف آیین‌نامه تدوین شده رفتار و بازیکنان مورد نظر را با پیشنهادهای نجومی وسوسه می‌کنند تا پای برگه‌های قرارداد را امضا کنند.
 در شرایطی که مدیران سازمان لیگ در آیین‌نامه مذکور در ماده 12 صراحتاً عنوان کردند انعقاد قرارداد با مبالغ ارزی ممنوع است و هیچ بازیکن و مربی داخلی مجاز به قرارداد دلاری نیست، روز گذشته خبرگزاری ایرنا در گزارشی نوشت مدیران باشگاه تراکتورسازی با یکی از ستاره‌های لیگ قراردادی یک میلیون دلاری امضا کردند که 500 هزار دلار این قرارداد را به صورت نقدی پرداخت کردند. البته این رسانه در ادامه نوشته سپاهانی‌ها نیز چنین حرکتی را مرتکب شدند، موضوعی که هنوز سندی دال بر وقوع آن منتشر نشده است!
 البته ممکن است مدیران تراکتورسازی یا سپاهان ادعا کنند این اتفاق رخ نداده و قرارداد بازیکنان تازه‌وارد با این باشگاه ریالی تنظیم شده اما مطالبه جدی افکارعمومی راستی‌آزمایی قراردادهای جنجالی لیگ بیست و چهارم است!
 ورود دستگاه‌های نظارتی و مراجع ذی‌ربط به پرونده‌های جنجالی مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتری می‌تواند مانع از شکل‌گیری تخلفات بزرگ در حوزه فوتبال شود، پس تا دیر نشده همین امروز دست به کار شوید!
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران