ورود گاریدو به تهران در هاله ابهام

بی اطلاعی وزارت ورزش از درخواست مجوز کار سرمربی اسپانیایی

ورود گاریدو به تهران در هاله ابهام

با وجود انتشار اخباری درباره نامه نگاری باشگاه پرسپولیس با شورای برون مرزی وزارت ورزش اما هنوز چنینی اتفاقی رخ نداده است.

اخبار

مبارزه با فساد در ورزش ادامه یافت

مبارزه با فساد در ورزش ادامه یافت

در ادامه برخورد جدی با موضوع فساد در ورزش، تعدادی از اعضای مجمع انتخاباتی یکی از فدراسیون های ورزشی به همراه برخی از افراد ذی سمت به نهادهای نظارتی احظار شده اند.

اخبار

معاون وزیر ورزش: موضوع VAR را پیگیری می‌کنیم

از احسان حدادی حمایت نمی‌کنیم

معاون وزیر ورزش: موضوع VAR را پیگیری می‌کنیم

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش دنبال هیچ کاندیدایی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و انتخابات به درخواست خود مجمع بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

اخبار

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس جمهور  مردمی

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس جمهور مردمی

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اخبار

کاظمی پور: تمام قد از زنان ورزشکار  حمایت می‌کنیم

کاظمی پور: تمام قد از زنان ورزشکار حمایت می‌کنیم

معاون توسعه ورزش بانوان گفت:تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند برای اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند. در این زمینه حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک را هم داریم.

منهای فوتبال

کیش میزبان مسابقات جهانی یخ نوردی شد

کیش میزبان مسابقات جهانی یخ نوردی شد

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برای اولین بار در کشور این جزیره از مسابقات جهانی یخ نوردی میزبانی می‌کند، گفت: این تورنمنت ۲۹ و ۳۰ فروردین سال جدید در کیش برگزار می‌شود.

اخبار