آخرین تلاش برای المپیکی شدن

صدور مجوز برای ۵ دختر وزنه‌بردار اعزامی به ازبکستان

آخرین تلاش برای المپیکی شدن

کوروش باقری سرمربی تیم وزنه‌برداری بانوان کشورمان درآستانه اعزام تیم ملی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۴ پاریس لیست نهایی و ۵ نفره خود را برای حضور در بازی‌های کسب سهمیه و گزینشی المپیک معرفی و اعلام کرد. برهمین اساس، باقری ۵ نفر از بهترین‌های وزنه‌برداری بانوان ایران که در اوزان المپیکی برای کسب سهمیه شانس گرفتن جواز حضور در فرانسه را دارند برای وزنه زدن در تاشکند ازبکستان مشخص و معرفی کرد.

سهمیه المپیک درگرو افزایش رکورد

اعلام لیست ۵ نفره وزنه‌برداری بانوان در آسیایی ازبکستان

سهمیه المپیک درگرو افزایش رکورد

پس از برگزاری مسابقه رکوردگیری درون اردویی برای دختران وزنه‌برداری، کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان با حضور پنج وزنه‌بردار برای دست به وزنه شدن در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان قاره آسیا در تاشکند ازبکستان موافقت کرد.

تلاش برای تثبیت ورودی المپیک

صدور مجوز حضور درآسیایی ازبکستان برای ۷ دختر وزنه‌بردار

تلاش برای تثبیت ورودی المپیک

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی مردان وزنان بزرگسال آسیا که گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز به شمار می‌رود قرار است از اوایل بهمن ماه جاری به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان آغاز شود. رقابتی مهییج و تعیین کننده برای وزنه برداران مدعی حضور در بازی‌های المپیک در قاره آسیا که می‌تواند برای آنها حکم تثبیت سهمیه‌های ورودی‌اشان به فرانسه را داشته باشد. این رقابت‌ها برای کاروان وزنه‌برداری کشورمان خصوصا دربخش زنان اهمیت بسیاری دارد. زیرا ما در بخش مردان تقریبا ۳ سهمیه ورودی خود را در اوزان ۸۹، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم قطعی کردیم. اما در بخش زنان هنوز نتوانستیم نزدیک به سهمیه ورودی شویم. برهمین اساس اسامی ۷ وزنه‌بردار در لیست اولیه به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و مسئولین برگزار کننده مسابقات آسیایی ازبکستان ارسال شده است تا در نهایت بعد از تصمیم نهایی یا تمامی این ۷ ملی‌پوش و یا تعدادی از آنها که شانس بیشتری برای کسب مدال و سهمیه المپیک دارند به تاشکند اعزام شوند.