صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بزرگداشت تاریخ‌نگاران انقلاب از رویدادهای مهم جایزه اندرزگو است

سومین دوره از جایزه مردمی و ادبی شهید سید علی اندرزگو آبان ماه امسال برگزار خواهد شد. جایزه‌ای که علاوه بر تقدیر از مؤلفان و ناشران منجر به شکل‌گیری یک جریان‌سازی تولیدی برای مقابله با تحریف و تطهیر تاریخ رژیم پهلوی‌ها می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای سیاستگذاری سومین جایزه شهید سیدعلی اندرزگو ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهارداشت: دوره جدید این مبارزات زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است.
محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به برگزاری سومین دوره جایزه شهید اندرزگو بعد از هفت سال از ایجاد ستاد برگزاری گفت: این جایزه در جهت رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تطهیر رژیم پهلوی ایجاد و سومین دوره آن در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد. فتنه سال گذشته با افشای چهره منحوس پهلوی، زمینه بی‌آبرویی پهلوی را فراهم کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه جایزه دوسالانه اندرزگو اظهارداشت: فاصله دوسالانه جایزه نیازمند برگزاری رویدادهای مختلف و متنوعی از قبیل تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی و بزرگداشت تاریخ‌نگاران انقلاب اسلامی همچون حمید روحانی است. اگر پهلوی می‌ماند ایران و فرهنگ ایرانی از بین رفته و کشور تجزیه می‌شد، موضوع ایران نقطه بالای وحدت ملت و همراهی مردم است.
اسماعیلی با اشاره به اهمیت و جایگاه جایزه شهید اندرزگو بیان کرد: باید یک بسته کامل در این زمینه شکل بگیرد و رویدادهای بزرگتری طرح و پرداخته شود که برخی فعالیت‌ها در بخش ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آغاز شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی