روی خط جشنواره

رونمایی از پوستر شه‌سوار

همزمان با آغاز چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی «شه‌سوار»، جدیدترین ساخته حسین نمازی در جشنواره، از پوستر این اثر که طراحی آن با محمد روح‌الامین بوده است، رونمایی شد.
مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی، عباس جمشیدی‌فر از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

با جنازمم شده این جزیره رو حفظ می‌کنم!

از لوگو موشن «مجنون» به کارگردانی مهدی شاه محمدی رونمایی شد.
در این لوگو موشن در دیالوگی به نقل از شهید مهدی زین‌الدین می‌شنویم: «با جنازمم شده این جزیره رو حفظ می‌کنم!» «مجنون» بخشی از حماسه‌آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.
 سجاد بابایی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، حسام منظور، محمد رشنو، سیدمهدی حسینی، افشین حسنلو و محمدرسول صفری بازیگران آن هستند.

 

ملیکا شریفی‌نیا در نقش آگرین

 فیلم سینمایی «پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا برش و پرتره‌ای از زندگی پروین اعتصامی شاعر معاصر ایرانی است.
 این فیلم ‌سینمایی پیش از این به نام «معجزه پروین» معرفی شده بود که با جمع‌بندی گروه سازنده، صرفاً با نام «پروین» روی پرده خواهد رفت.
 مارال بنی‌آدم در نقش پروین اعتصامی حضور دارد و در تازه‌ترین اطلاعات از ملیکا شریفی‌نیا در نقش آگرین خبررسانی شده است.

 

فیلمی شاعرانه در بستر جنگ

 حسین عامری کارگردان فیلم سینمایی «ظاهر» از آثار راه‌یافته به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گفت‌وگویی اعلام کرده که این فیلم یک ملودرام در بستر جنگ است. فیلمنامه آن هم اصلی و غیراقتباسی محسوب می‌شود.
 ما در این فیلم جنگ را نمی‌بینیم و بیشتر شاهد روایت داستانی ساده با تمی عاشقانه هستیم.

جستجو
آرشیو تاریخی