فوتبال ایران

واکنش فیفا به برد فوتبال ساحلی ایران
تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین در دور گروهی جام جهانی امارات شامگاه شنبه ۲۸ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان علی نادری صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات قطعی کنند. سایت فیفا در این خصوص نوشت: «ایران در یک بازی مهیج و سخت توانست با برتری برابر آرژانتین راهی مرحله بعد شود. ملی‌پوشان ایران در نیمه اول سه گل زودهنگام به ثمر رساندند اما بازیکنان آرژانتین تسلیم نشدند و در جریان بازی دو بار توانستند نتیجه را به حداقل کاهش دهند اما یک گل تیمی از ایران که توسط علی میرشکاری به ثمر رسید توانست پیروزی ایران را قطعی کند.» تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی در آخرین دیدار مرحله گروهی، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به مصاف هم می‌روند.
 

تساوی آدانا اسپور در حضور میلاد
در هفته بیست‌وششم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، آدانا اسپور دیروز میهمان آلانیااسپور بود که این دیدار در پایان با تساوی ۳-۳ به پایان رسید. میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش کشورمان که اخیراً به آدانا اسپور پیوسته، در دومین دیدار خود در تیمش از ابتدا در ترکیب حضور داشت و ۸۳ دقیقه بازی کرد. در جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه، آدانا اسپور با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

اسماعیلی به پیکان پیوست
طی توافقی بین باشگاه نساجی، باشگاه پیکان و فرشید اسماعیلی، این بازیکن به جمع خودورسازان پیوست تا شاگرد رضا عنایتی شود. او یکی از گزینه‌های جواد نکونام در نقل و انتقالات زمستانی بود که باشگاه استقلال هم شرایط حضورش را پیگیری کرد اما درخواست 10 میلیارد تومانی نساجی برای صدور رضایت‌نامه موجب شد تا این انتقال اتفاق نیفتد. این هافبک 30 ساله که پس از شش فصل حضور در استقلال راهی العربی قطر شد و پس از آن‌هم به فولاد خوزستان پیوست و به‌خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست در لیگ 22 به میدان برود، این فصل در نساجی حضور داشت که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. اسماعیلی در دور رفت 12 بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند و در شش دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برای سرخپوشان قائمشهری به میدان رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی