صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۱۵

خبر در خبر

ایرنا

 محمدحسین موسوی شفتی، نماینده تولیت «مسجد سید» اصفهان گفت: موقوفات این مسجد تاریخی برای هزینه‌های سنگین مرمت و برطرف کردن آسیب‌های ناشی از فرونشست کافی نبوده و تاکنون منبعی برای تأمین آن مشخص نشده است.
 

میراث آریا

  ابوطالب قاسمی، سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری از برگزاری پنج دوره آموزشی توانمندسازی از ۲۰ تا ۳۱ فروردین در ۲۰ استان کشور خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت تقویت مهارتی و آموزشی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری، برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی به عنوان پروژه اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفت.
 

ایرنا

 رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر ضرورت توسعه پایدار گردشگری در منطقه گفت: کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش تشکیل می‌شود. وی ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی را از اهداف کلیدی این کنسرسیوم عنوان کرد و افزود: برنامه‌های راهبردی و خلاقانه در راستای رونق بخشی پایدار گردشگری این منطقه به‌ویژه در فصل کم فروغ تابستان اجرا می‎شود.
 

ایلنا

  ولی‌الله فرزانه، نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به موضوع واگذاری زمین ۱۰۰ هکتاری در روستای «کرات‌کتی» شهر چمستان شهرستان نور توسط سازمان امور اراضی به فردی با هدف تأسیس مجتمع کشت و صنعت اشاره کرده و گفت: این فرد بخشی از زمین‌ها را به دیگران فروخته است و عده‌ای نیز در حال ساخت‌وساز در آن زمین‌ها بوده‌اند که با شکایت اهالی روستا جلوی این ساخت‌وسازها گرفته شده است.
 

میراث آریا

  مجتبی عبداللهی، استاندار البرز گفت: امسال یکی از پنج استان پرتردد با اقامت یک میلیون نفری در استان بودیم.
 

ایسنا

  محمدحسن حسین‌پور، رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین عامل کاهش ظرفیت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، واحدهای غیرمجاز است که متأسفانه به صورت قارچ‌گونه در استان شکل گرفتند و هیچ‌گونه برخوردی هم با صاحبان این واحدها صورت نمی‌گیرد.
 

ایلنا

  محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به استمرار فعالیت ستاد خدمات سفر در این استان گفت: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید فطر در استان فارس ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود سفرها به استان فارس در تعطیلات عید فطر با افزایش چشمگیری همراه شود.
 

میراث آریا

 علی خاکسار، معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: طبق بررسی‌ها به‌طور میانگین ۴۵درصد ظرفیت هتل‌ها و ۳۵درصد ظرفیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دیگر مراکز اقامتی استان همدان برای تعطیلات عید فطر پیش روی رزرو شده‌اند.
 

مهر

  سردار رضا بنی‌اسدی، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از دستگیری ۲۹ نفر به دلیل انجام حفاری‌های غیرمجاز برای کشف اشیای عتیقه از ابتدای سال خبر داد.
 

ایسنا

  محمدفرزاد میرزایی قلعه، مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای عالی مناطق آزاد از ۲۳ درصد رشد سفرهای نوروزی در مناطق آزاد خبر داد.

جستجو
آرشیو تاریخی