محلهای ضمن اشاره به اینکه در وهله نخست، پیوستن به سامانه جامع خدمات پس از فروش، یک گام نزدیکتر شدن به شفافیت شرکتهای خودرویی است، اظهار کرد: البته ارائه خدمات پس از فروش، سالها است که توسط شرکتهای خودرویی انجام میشود و هنوز هم ادامه دارد اما اتصال به این سامانه از اینرو برنامهریزی شد تا شفافیت بیشتری وجود داشته باشد و بتوانیم ارائه خدمات از این حیث که شرکتها کجا حضور دارند و چگونه خدمترسانی انجام میدهند ارزیابی کنیم.
او تصریح کرد: مردم میتوانند از طریق سامانه خدمات پس از فروش به نشانی irangs.ir مراجعه کنند و حتی برای خود حساب کاربری تشکیل دهند تا به راحتی بتوانند شکایت خود را ثبت و پیگیریهای بعدی را از همان طریق انجام دهند. ضمن اینکه تمامی سریال کالاهایی را که تاکنون دریافت کردهاند (از طریق انطباق با کد ملی افراد) میتوانند مشاهده کنند که برای چه کالاهایی، چه گارانتیهایی ارائه میشود.