وزیر اموراقتصادی و دارایی:

مشکلی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.
سیداحسان خاندوزی درباره جلسه فوق‌العاده هیأت دولت، اظهار داشت: چه در تأمین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات مالی بانکی و پولی هیچ مشکلی در تأمین و ارائه خدمات وجود ندارد.
وی با اشاره به حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری افزود: به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجراییات است که ادامه پیدا خواهد کرد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه بر‌اساس گزارش شاخص‌های وضعیت اقتصادی، شرایط کاملاً باثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی کشور است، گفت: مقرر شد کمیته ستاد اقتصادی دولت به‌صورت روزانه پایش مستمر را تا پایان دوره مأموریت این دولت ارائه کند تا خللی در عملکرد دستگاه‌های اقتصادی کشور رخ ندهد و این روند را به شکل روزانه ادامه بدهند و گزارش آن به معاون اول ارائه شود. خاندوزی تأکید کرد: اگر نیاز به تدابیر فوریتی باشد توسط معاون اول رئیس‌جمهور و یا هیأت دولت اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به اینکه جلسه هیأت دولت باثبات و امیدبخش بود، بیان کرد: جلسه فوق‌العاده روز گذشته هفت صبح در محل همیشگی با ریاست آقای مخبر برگزار شد و با توجه به مشی دکتر رئیسی، اعضای هیأت دولت آخرین وضعیت در حوزه‌های کاری خود را ارائه کردند. وزیر اقتصاد گفت: وزرا و اعضای اقتصادی دولت، رؤسای سازمان برنامه بودجه و بانک مرکزی گزارشی به هیأت وزیران ارائه کردند.
خاندوزی با بیان اینکه سه سال سیره و مشی دکتر رئیسی برای همه اعضای دولت درس‌آموز بوده است، ادامه داد: این ارتباط فراتر از رابطه کابینه به جهت پیروی از مشی یک سیاستمدار صادق، مردمی، مجاهد خستگی‌ناپذیر، ولایت‌مدار و دغدغه‌مند مشکلات مردم بود و با همگرایی خوبی در هیأت دولت و کابینه مواجه بودیم.
وی عنوان کرد: آقای مخبر ضمن تأکید بر ادامه مسیر و همان شیوه دکتر رئیسی و تدبیر امور روزانه تأکید کرد، فضای همدلی وجود داشت و بدون هیچ‌گونه کاستی و خللی ادامه دارد. همچنین چند مصوبه هیأت دولت داشت و چند مصوبه گذشته که در دستور کار باقی مانده بود هم رأی‌گیری و ابلاغ خواهد شد. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مسیر امور اداره کشور به شکل عادی ادامه خواهد داشت.

 

بــــرش

جلسات، خدمات و برنامه‌های دستگاه‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق تصمیم هیات دولت، در ۵۰ روز باقیمانده تا برگزاری مجدد انتخابات، هیچ وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشده و تمام جلسات، برنامه‌ها و پیگیری‌های دستگاه‌های دولتی، کما فی‌السابق ادامه خواهد یافت.

جستجو
آرشیو تاریخی