صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و هفت - ۲۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و هفت - ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

تجربه یک رانندگی بدون ترافیک

بسیاری از جوانان علاقه زیادی به لایی کشیدن و تجربه سرعت بالا در رانندگی دارند ولی با توجه به خطرات چنین اعمالی، از آن صرفنظر می‌کنند.
اگر شما هم جزو همین افراد هستید و می‌خواهید دست‌فرمان خود را به همه ثابت کنید، بازی «دنده دو: ترافیک» بهترین راهکار است.
کافی است این اپ را دانلود و یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های رانندگی ایرانی را تجربه کنید.
در این بازی موبایلی همراهی می‌توانید هر مدل خودروی ایرانی یا خارجی را که دوست دارید انتخاب کنید و طراحی بیرونی و داخلی آن را به سلیقه خود تغییر دهید.
می‌توانید با استفاده از یک رینگ اسپورت، تعویض تودوزی ماشین، تغییر ارتفاع خودرو و موارد دیگر یک خودرو منحصر بفرد ایجاد کنید و در خیابان‌های مجازی جولان بدهید.
در این بازی همچنین می‌توانید موتور خودرو را تقویت کنید تا از رقبا پیشی بگیرید و در یک بازی سرعتی جذاب، آدرنالین خون خود را تا حد امکان بالا ببرید.
یکی از جذابیت‌های این بازی، محافظت از باتری گوشی شماست. از آنجا که سطوح مختلفی برای سطح گرافیک بازی وجود دارد شما می‌توانید در ابتدای بازی، از منوی تنظیمات، سطح گرافیک را تغییر دهید تا گوشی آسیب نبیند، چراکه استفاده از سطوح بالای گرافیک، مصرف باتری را بشدت افزایش می‌دهد.‏
 درغیر این صورت می‌توانید همه چیز را به بازی واگذار کنید تا با تشخیص سخت‌افزار تلفن همراه‌تان، سطح گرافیک بازی را طوری تعیین کنید که برای اجرای بازی مشکلی نداشته باشید.
 البته یادتان باشد که برای اجرای صحیح بازی حداقل به یک گیگابایت حافظه‌ رم نیاز دارید. از قابلیت‌های این بازی می‌توان به طراحی سه‌بعدی ماشین‌ها با کیفیت بی‌نظیر و دقت بالا و همچنین ‏سه محیط مختلف مسابقه همراه با نورپردازی شب و روز اشاره کرد.
‏ در این بازی بیش از 10 خودرو ایرانی و خارجی از برند‌های مختلف جهانی با کیفیت بالا ارائه شده و قابلیت نصب برچسب‌های زیبا و جذاب روی خودروها وجود دارد. صداگذاری حرفه‌ای خودرو‌ها مشابه نمونه واقعی و امکان تعویض زاویه رانندگی در سه حالت همراه با زاویه دید داخل خودرو بخشی دیگر از ویژگی‌های این بازی است.
 در این بازی می‌توانید در انواع مختلف مسابقات مرحله‌ای، روزانه، بی‌پایان و آزاد شرکت کنید و جایزه ببرید.
از دیگر مزایای این بازی می‌توان به گرافیک فوق‌العاده، جلوه‌های صوتی جذاب و امکان خرید و تقویت ماشین‌ها اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی رایگان را از بازارهای داخلی دانلود کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی