صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هفت - ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هفت - ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

تداوم روزهای سبز بازار سرمایه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز گذشته با ۲۲ هزار و ۳۸۳ واحد افزایش در ارتفاع ۲‌ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۳۶ واحد قرار گرفت. البته هفته گذشته نیز معاملات بورس روندی صعودی داشت. شاخص هم‌وزن در جریان معاملات با ۵ هزار و ۷۷۸ واحد افزایش به ۶۵۴ هزار و ۵۰ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۳ هزار و ۹۱ واحد رشد به ۳۴۹ هزار و ۹۰۰ واحد رسید. معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۹۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۲۹ هزار معامله به ارزش ۵۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال داد و ستد کردند.شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۱۱۶ واحد افزایش به ۲۱ هزارو ۱۱۶ واحد رسید.

 

کاهش قیمت 
طلا و سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید روز گذشته در بازار طلای تهران با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته به ۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
همچنین در این روند، هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در بازار طلای تهران به ۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید که ۱۵۰هزار تومان کاهش داشت.
هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۳۸ میلیون تومان رسید.قیمت نیم‌سکه با افت ۲۰۰ هزار تومانی به ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
ربع‌ سکه نیز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۵۰ هزار تومان کاهش، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی