صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هشت - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هشت - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

تدارک شروع سال تحصیلی جدید بدون کمبود معلم
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام اقدامات انجام شده جهت شروع سال تحصیلی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی و توانمندسازی معلمان با سابقه زیر پنج سال، در عین حال تأکید کرد که امسال کمبود معلم و کلاس درس نخواهیم داشت.
محمدعلی زنجانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پروژه مهر و بازگشایی مدارس گفت: برای شروع سال تحصیلی چندین برنامه در چندین بخش درنظر گرفته شده است، بخشی از برنامه‌ها بسته به نوع فعالیت مانند تأمین فضای فیزیکی، ساماندهی و تأمین تجهیزات مورد نیاز کلاس‌های درس، تأمین معلم کیفی، به‌صورت کمی است.
وی با بیان اینکه شعار مهرماه در شهرستان‌های استان تهران داشتن معلم برای تمام کلاس‌ها است، افزود: این شعار یعنی کلاس بدون معلم نداشته باشیم. معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه در بحث تأمین معلم هدف تأمین معلم کیفی است، ادامه داد: بهترین نفرات برای پایه تخصصی انتخاب می‌شوند.
 
خواهرخواندگی تهران و دمشق
به دنبال سفر شهردار تهران به سوریه، سند خواهرخواندگی دو شهر تهران و دمشق به امضا رسید.
به گزارش «ایران»، علیرضا زاکانی که به دعوت دولت سوریه به این کشور سفر کرد و ضمن دیدار با مقامات دولت این کشور، سند خواهرخواندگی دو شهر تهران و دمشق را با استاندار ویژه شهر دمشق امضا کرد. شهردار تهران در این سفر با حسین عرنوس نخست‌وزیر، خانم شکور وزیر اداره محلی و محیط زیست و محمد سامرالخلیل وزیر اقتصاد این کشور و استانداران دمشق و ریف دمشق، دیدار و درباره همکاری مدیریت شهری پایتخت‌های دو کشور گفت و گو کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی