صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۹

ایران در «ایران»

بهره‌برداری از 941 کلاس درس
در بوشهر
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۹۴۱ کلاس درس در سه سال گذشته در سطح استان با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار به بهره‌برداری رسید.
«اکبر پورات» با اشاره به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: در هفته دولت امسال ۲۵ مدرسه در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۷ طرح آغاز شده است.
وی با اعلام اینکه طی سه سال اخیر جهش بزرگی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر اتفاق افتاده، گفت: مدیریت ارشد استان تمرکز وسیعی برای تجهیز و نوسازی مدارس در سال‌جاری به عنوان یک اولویت در نظر گرفته است.

گلستان دومین استان حادثه‌خیز کشور
گرگان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ۹۵ نقطه پر تصادف در استان وجود داشت که با اقدامات انجام شده ۶۲ نقطه آن در استان تصحیح و اصلاح شده است.
سلیم اصغری با بیان این‌که گلستان دومین استان حادثه‌خیز کشوراست، اظهار کرد: مسیر علی‌آباد به سمت آزادشهر در گذشته کمبودهایی داشت که با پیگیری‌های انجام شده بسیاری از نقاط حادثه‌خیز این مسیر اصلاح شده است و بخش باقی‌مانده با تأمین اعتبار بزودی تکمیل می‌شود تا میزان حوادث این جاده کاهش پیدا کند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز مسیرعلی‌آباد به آزادشهر پیمانکار انتخاب شده است و در چند ماه آتی، اشکالات مسیر رفع خواهد شد.

پاییز سبزوار با ۱۰۰ هزار گل بهار می‌شود
سبزوار - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: پاییز این شهر از هفته آینده با آغاز کاشت ۱۰۰ هزار گل زیبای فصل، جلوه بهاری به خود می‌گیرد.
قاسم دارینی اظهار کرد: ۱۰۰ نفر از باغبانان مجرب شهرداری، کار کاشت ۱۰۰ هزار گل پاییزی شامل چهارگونه رنگی کلم زینتی و سه گونه رنگی همیشه‌بهار را در سطح شهر عملیاتی خواهند کرد.
وی افزود: با کاشت این گل‌های پاییزی، میادین، بلوارها و لچکی‌های سطح شهر، رنگ بهار به خود خواهند گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی