صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و سه - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و سه - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

میراث آریا-  سند همکاری میان جامعه تورگردانان ایران و انجمن تورگردانان بمبئی به امضا رسید. این اتفاق در نخستین رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (Road show) با مشارکت بیش از ۱۲۰ فعال بخش خصوصی و حضور مقام‌های گردشگری دو کشور که در شهر بمبئی برگزار شد، اتفاق افتاد.

ایسنا- سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست می‌گوید: با توجه به کمبودها و مطالبه محیطبانان، نیاز فوری به خرید ۱۰۰۰ خودرو در حوزه محیطبانی کشور داریم.

مهر- شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی «صدیقه ترابی» را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست انسانی منصوب کرد.

ایسنا- سید حمزه محقق‌زاده، فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: آتش‌سوزی کوه سمر در چند نقطه از منطقه دشمن زیاری پس از سه شبانه‌روز همچنان ادامه دارد و در حال گسترش است.

ایرنا- مهدی ذوقی، سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای با مظاهر واسطه‌گری، گرانفروشی و ارائه خدمات خارج از سیستم، نارضایتی گردشگران را به همراه داشته باشند.

ایسنا- مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری بوشهر از ورود به موضوع صید بی‌رویه توسط صیادان غیرمجاز خبر داد و گفت: در دادگاه‌های کیفری ۲ و دادگاه تجدیدنظر استان شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مباحث زیست محیطی دریا تشکیل می‌شود.

تسنیم- یک مطالعه جدید نشان می‌دهد ساخت سدها که معمولاً برای جلوگیری از سیل استفاده می‌شوند، می‌توانند در واقع به وقوع سیل‌های ساحلی شدیدتر کمک کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی