مــــرگ و زنــــدگی فرجام 2 محکوم به قصاص پای چوبه دار

گروه حوادث دو زندانی محکوم به مرگ، سحرگاه دیروز در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفتند. یکی از آنها توانست با دریافت مهلت از خانواده مقتول به سلول برگردد اما زندانی دوم به مجازات رسید.

به گزارش خبرنگار «حوادث ایران»، این مرد زندانی  26 اردیبهشت سال 99 زن میانسالی را در خانه‌اش به قتل رسانده بود. تحقیقات و بررسی‌های پلیسی منجر به شناسایی و دستگیری عامل قتل شد.
او به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد و پرونده  برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد سرانجام  با درخواست اولیای دم، قضات حکم بر قصاص دادند.
روز گذشته مرد جوان پای چوبه دار رفت تا به خاطر جنایتی که مرتکب شده بود به قصاص محکوم شود، اما در آخرین لحظات توانست از اولیای دم مهلت سه ماهه دریافت کند.
دومین محکومی که صبح چهارشنبه پای چوبه دار رفت و با درخواست اولیای دم، حکمش اجرا شد، مرد جوانی بود که 12خرداد سال 1400 به دستور یک زن شوهر وی را کشته بود.
وقتی پلیس ردپای همسر مقتول را در این جنایت به دست آورد و او را بازداشت کرد وی گفت:  با همسرم اختلاف داشتم، او مدام مرا اذیت می‌کرد. درخواست طلاق دادم اما شوهرم راضی به این کار نبود. مدتی قبل در فضای مجازی با مردی آشنا شدم و بعد از مدتی از مشکلاتم صحبت کردم و مرد جوان به نام شایان؛ قبول کرد که همسرم را به قتل برساند. او از شهرستان محل زندگی‌اش راهی تهران شد و روز حادثه زمانی که همسرم از خانه خارج شد او را با شلیک گلوله در خودرواش به قتل رساند.با اعتراف زن جوان، شایان بازداشت و در دادگاه کیفری به قصاص محکوم و سرانجام روز گذشته در زندان رجایی شهر اعدام شد.
جستجو
آرشیو تاریخی