سیاسی

رهبر معظم انقلاب در پیامی
درگذشت شیخ عفیف نابلسی
را به سید حسن نصرالله تسلیت گفتند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در متن این پیام آمده است:درگذشت عالم مجاهد، جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به خاندان گرامی‌اش و به همه‌ مجاهدان لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم. سلامت و توفیق و عزت روزافزون شما را از خداوند خواهانم.

رئیس‌جمهور درگذشت شیخ عفیف نابلسی را تسلیت گفت
همچنین رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، یاران دلیر آن مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی و خاندان گرامی ایشان تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، در متن این پیام آمده است:درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، همه یاران دلیر آن مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی بویژه خاندان گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیقات روزافزون مسألت دارم.
شیخ عفیف النابلسی از علمای شناخته‌ شده‌ لبنان و از حامیان برجسته‌ مقاومت اسلامی علیه رژیم‌صهیونیستی، روز جمعه ۲۳ تیرماه بعد از یک دوره بیماری طولانی درگذشت.
 

رئیس‌جمهور دوشنبه
به کهگیلویه و بویراحمد می‌رود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور زمان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، محسن منصوری گفت:آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۶ و ۲۷ تیر) به این استان سفر می‌کند.


از سوی رئیس قوه قضائیه
دستور رسیدگی مجدد ابطال انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی صادر شد
رئیس قوه قضائیه دستور اعمال «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری» ناظر بر رسیدگی مجدد ابطال انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی را صادر کرد.
به گزارش مهر، در پی رأی اخیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ناظر بر ابطال انتصاب «میثم لطیفی» به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به سبب مغایرت این امر با ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، دستور اعمال «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری» ناظر بر رسیدگی مجدد را صادر کرد.
 

سربازی نرفته‌ها می‌توانند از تسهیلات ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند
با تأیید طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از این پس سربازی نرفته‌ها هم می‌توانند از تسهیلات ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند.
به گزارش فارس، سخنگوی شورای نگهبان روز گذشته در نشست خبری گفت:طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شورای نگهبان تأیید شد. هادی طحان‌نظیف از تأیید واردات خودروهای کارکرده خبر داد و گفت:واردات خودروهای کار کرده از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسأله تبدیل به یک قانون شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی