اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

10089
صنعت نفت؛ تیمی که از اول، آخر بود

لیگ برتر بدون برزیلی ها

صنعت نفت؛ تیمی که از اول، آخر بود

وضعیت مبهم صنعت نفت و دوری آنها از لیگ برتر این روزها حسابی هواداران این تیم را نگران کرده است.

به گزارش ایران ورزشی صنعت نفت آبادان با وجود همه هواداران پرشور خود از لیگ برتر رفت. این تیم بیست و سومین دوره لیگ برتر را خوب شروع نکرد و هر بازی بدتر از بازی قبل پیش رفت. تغییرات روی نیمکت هم جواب نداد و در روزهای که انتظار می رفت صنعت نفت با فراز کمالوند بتواند نتایج بهتری کسب کند، این تیم باز هم در رویاروی با حریفان، کم آورد و نتوانست امتیازات را کسب کند.

در حقیقت صنعت نفت آبادان نه تنها خوب شروع نکرد بلکه روزهای خوبی هم نداشت و هفته های پایانی را هم به راحتی از دست داد. درحالی که اگر این تیم در 5 هفته پایانی می توانست نتایج بهتری کسب کند، امکان ماندنش در لیگ برتر وجود داشت. کمالوند و شاگردانش از 15 امتیاز 5 بازی آخر فقط 5 امتیاز کسب کردند و جایگاه خودشان را در قعرجدول تثبیت کردند. هر چند حضور برخی از تیم های بی نام و نشان در لیگ برتر هم می تواند به جذابیت این رقابت ها، اضافه کند،اما به طور حتم غیبت دوباره برزیلی ها در لیگ برتر حسابی خودش را نشان خواهد داد.

بخصوص اینکه آبادانی ها همیشه باعث بالا رفتن هیجان این رقابت ها بوده اند. شاید خیلی زود باز هم شاهد حضور صنعت نفت آبادان در لیگ برتر باشیم ولی مهمتر این است که اینبار صنعت نفت با برنامه بهتر و منسجم تر وارد فوتبال برتر شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران