ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10103
عبدی هم می‌تواند با پرسپولیس فسخ کند

طلب یک و نیم میلیاردی از فصول قبل

عبدی هم می‌تواند با پرسپولیس فسخ کند

بازیکنی که با پرسپولیس قرار داد دارد در صدد حضور در پرسپولیس است اما باشگاه پرسپولیس تا این لحظه پاسخ روشنی به او نداده است .

 

مهدی عبدی روز یکشنبه به  ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا با مدیر عامل این باشگاه گفت و گویی داشته باشداما از آنجا که درویش نبود عبدی با معاون ورزشی باشگاه ، حسین بادامکی گفت و گو داشت .

این بازیکن در صحبتی که با بادامکی داشت از معاون ورزشی باشگاهش خواست که اگر تیم پرسپولیس برای فصل آینده او را می خواهد یا نظری روی او ندارند به او گفته شود تا به دنبال تیم آینده اش باشد اما پاسخ روشنی به سوال عبدی داده نشد .

مهدی عبدی که از قرار داد شش میلیاردی اش با پرسپولیس از دو فصل قبل ،یک و نیم میلیارد تومان طلب دارد و خواهان طلبش شده امنا از سال گذشته  تا الان  هنوز طلبش را به او پرداخت نکرده اند.

 با این وجود عبدی می تواند حتی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند چون مدتها پیش باید طلب او پرداخت می شد اما عبدی با این وجود به پیشنهادهایی که از دو تیم لیگ برتری داشته پاسخی نداده و اولویت خودش را پرسپولیس عنوان ساخته است .

برای خط حمله باشگاه پرسپولیس جدا ازآل کثیر برروی جذب عیلپور هم نظر مساعد دارد با این وجود باید دید تکلیف عبدی در صورت تمدید با عیسی و بازگرداندن علیپور چه خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران