ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10429
تماس پرسپولیسی‌ها با آزادی دیر برقرار شد

مهاجم ملی‌پوش نساجی در دوراهی تهران - دبی

تماس پرسپولیسی‌ها با آزادی دیر برقرار شد

باشگاه پرسپولیس با وجود مهاجم مورد علاقه اش در امارات کماکان پیگیر حضور او در تیم پرسپولیس است .

محمد رضا آزادی مهاجم فصل قبل نساجی با سه پیشنهاد از تیمهای بزرگ ایران یعنی سپاهان و استقلال و پرسپولیس مواجه شده است اما از آنجا که شاید پرسپولیس به لحاظ بازیکن خصوصا در زمینه مهاجم با مشکل مواجه بود بیشتر از رقیبان دیگر با آزادی به شکل جدی مذاکره داشته  و با این بازیکن به توافقات خوبی هم دست یافت.

با این حال از آنجا که باشگاه نساجی برای آزاد سازی این بازیکن و صدور رضایتنامه اش رقم بیست میلیارد تومانی را پیشنهاد داده بود این رقم در ابتدا مورد قبول باشگاه پرسپولیس و مدیریت این باشگاه قرار نگرفت تا  مهاجم با آتیه نساجی مجبور شود  به پیشنهاد خارجی خودش پاسخ مثبت بدهد و برای مذاکره راهی امارات شده  و از نزدیک  با مسولان تیم العروبه امارات به گفت و گو بنشیند .

باشگاه نساجی هم  برای آزاد سازی و صدور رضایتانه رقم 330 هزار دلاری را به باشگاه العروبه پیشنهاد داد تا در این صورت رضایتنامه این بازیکن را صادر کند

پیش از  این،  مهاجم سابق نساجی برای پیوستن به پرسپولیس مداکرات بسیار خوبی با باشگاه پرسپولیس داشت اما رقم پیشنهادی نساجی مورد قبول باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت تا جایی که وقتی آزادی اصرار مسولان تیم اماراتی را دید عزم سفر به امارات کرد و اتقاقا با استقبال خوب مسولان باشگاه اماراتی العروبه مواجه گردید.از طرفی پریرا پرتغالی سرمربی تیم العروبه هم شدیدا بر جذب بازیکن ایرانی تاکید کرده و به مسوولان باشگاهش اعلام داشته که به هر شکل ممکن زمینه جذب او را فراهم سازند و حتی مالک باشگاه اماراتی هم اعلام کرده حاضر است همه ضرر و زیان احتمالی  باشگاهی که قرار است رضایتنامه این بازیکن را صادر کند،پرداخت خواهد کرد تا این مهاجم را به خدمت بگیرد .

در این گیر و دار اما باشگاه پرسپولیس هم که با کمبود مهاجم مواجه است دوباره تلاش‌های خود برای جذب آزادی را آغاز کرد اما ارتباط مجدد با آزادی دیر برقرار شدزمانی که مهاجم سابق نساجی پای پرواز بود و بلیت سفر به امارات در جیبش قرار داشت .

ابراز علاقه شدید باشگاه العروبه و موافقت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت رقم رضایتنامه آزادی به نوعی این بازیکن را بیشتر به فکر فرو برده تا بهترین تصمیم را در خصوص تیم آینده اش بگیرد. بازیکنی که از طرفی با پیشنهاد خوب و توجه فراوان باشگاه اماراتی خواهانش مواجه شده واز طرف دیگر وقتی این مساله را در نظر گرفته که با حضور در پرسپولیس هم شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا و در معرض دید بودن مربیان تیم ملی را در اختیار خواهد داشت به نوعی با تردیدهایی برای عقد قرار داد با تیم العروبه مواجه شده است .

به همین دلیل باید دید  در نهایت و ظرف چند ساعت آینده  آزادی به پرسپولیس می‌پیوندد یا در نهایت با تیم اماراتی خودش قرار داد منعقد خواهد ساخت .

در همین گیر و دار در آخرین تماسی که عصر امروز با آزادی  داشتیم این بازیکن در فلوجه امارات در نزدیکی های دوبی بود تا روند مذاکراتش را با باشگاه اماراتی خواهانش ادامه دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران