ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10656
مربی مونته نگرویی با توجه به بودجه باشگاه  انتخاب شده است

رضاییان :تجربه خودم را در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار خواهم داد

مربی مونته نگرویی با توجه به بودجه باشگاه انتخاب شده است

مدیر عامل سابق باشگاه فولاد به عنوان مشاور مدیر عانل استقلال خوزستان انتخاب شد .

 

مسعود رضاییان مدیر عامل سابق فولاد که سابقه حضور به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره تیم صنعت نفت آبادان را هم در کارنامه مدیریتی خودش دارد به عنوان مشاور مدیر عامل استقلال خوزستان انتخاب شد .

رضاییان که سالها مدیریت در فولاد را در کارنامه مدیریتی خودش دارد در این ارتباط به سایت ایران ورزشی گفت :به دلیل شناختی که مدیر عامل تیم استقلال خوزستان ،کیوان بابادی از  زمان  صعود تیم استقلال خوزستان نسبت به من داشتند بنده را به عنوان مشاور خود انتخاب کردند و من هم سعی خواهم کرد تا تجربه خودم را در اختیار باشگاه و مدیریت قرار دهم .

مدیر عامل سابق فولاد در ادامه در رابطه با بودجه تیم استقلال خوزستان افزود :فدراسیون بودجه تیم‌ها را محدود ساخته ضمن اینکه خود باشگاه استقلال خوزستان هم بودجه محدودتری نسبت به باشگاه‌های دیگر دارد .

رضاییان در ارتباط با حضور سرمربی اهل مونته‌نگرو در تیم استقلال خوزستان تاییدکرد :رقم درخواستی سرمربی مونته نگرویی با بودجه استقلال خوزستان همخوانی داشته به همین دلیل مدیریت باشگاه ایشان را استخدام کردند .

مشاور مدیر عامل تیم استقلال خوزستان در پایان در ارتباط با وضعیت این تیم برای لیگ بیست و چهارم هم گفت:حتما در تلاشیم که تیم به شکل خوبی بسته شده و تیم با مربی جدید از هفته آینده تمریناتش را شروع کند به همین دلیل با توجه به هدفگذاری انجام شده تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا وضعیت تیم استقلال خوزستان شرایط خوبی باشد و ان شالله تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر آینده کنیم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران