محمد قراگزلو

محمد قراگزلو

اخبار

10734
پرسپولیس مدل اسپانیایی فردا استارت می‌خورد

احتمالا بدون بازیکن جدید و خارجی

پرسپولیس مدل اسپانیایی فردا استارت می‌خورد

با وجود تمام نگرانی‌های هواداران پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم و عقب افتادن از رقبا، تیم پرسپولیس حرکت خود برای فصل تازه را از عصر شنبه آغاز خواهد کرد.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم ، شنبه ساعت 18 اولین تمرین پیش فصل سرخ ها در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد و طبیعتا بازیکنان و اعضای تیم از یک ساعت قبل در این مجموعه ورزشی حاضر خواهند بود.

با وجود اینکه هنوز پرسپولیس بازیکن جدیدی جذب نکرده  و تکلیف برخی تمدیدی‌ها نامشخص است پیش بینی می شود چیزی حدود 20 تا 22 بازیکن شامل نفرات اصلی و بازیکنان جوان در تمرین نخست حاضر باشند.

از میان بازیکنان اصلی و سرشناس تر قاعدتا عالیشاه ، پورعلی گنجی، امیری، کنعانی زادگان و آل کثیر در تمرین نخست این تیم حاضر خواهند بود ضمن اینکه به احتمال فراوان با موافقت گاریدو ،مهدی عبدی نیز در این تمرین حاضر می شود و احتمالا احمد گوهری هم در جلسه نخست تمرینی حاضر باشد.

همچنین پیش بینی می شود سعید صادقی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت ناشی از سانحه ای که در هفته های پایانی فصل قبل دچارش شد در تمرین نخست حاضر باشد ضمن اینکه ابوالفضل سلیمانی هم از آلومینیوم برگشته و احتمالا او راهم در تمرین نخست خواهیم دید.

با این وجود در شرایطی که فرشاد فرجی و سروش رفیعی هم مشکلی برای تمدید ندارند احتمالا فرجی نیز به تمرین اول خواهد رسید و شاید سروش یکی دو روز دیرتر سر تمرین  حاضر شود.

همچنین پیش بینی می شود نخستین تمرین پرسپولیس بدون حضور بازیکنان خارجی این تیم برگزار شود چرا که وحدت حنانوف قصد جدایی دارد و قراردادش را تمدید نکرده، اوستون اورونوف همراه تیم المپیک کشورش در اردو بسر می برد و گئورگی گولسیانی بعد از مسابقات یورو 2024 در حال استراحت است و البته قرارداد خود را تمدید نکرده است هر چند مدیران باشگاه پرسپولیس با او در حال مذاکره هستند.

از طرفی با توجه به شرایطی که عبدالکریم حسن دارد و احتمال ترانسفر او قوت گرفته شاید این بازیکن را نیز از روز اول تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی نبینیم و احتمالا او نیز در قطر خواهد بود.از سوی دیگر چنانچه تا بعداز ظهر شنبه خبری از بازیکن جدید نشود تمرین نخست بدون حضور بازیکنان تازه وارد برگزار می شود.

با این وجود به نظر می رسد تمام بازیکنان جوان و زیر 23 سال پرسپولیس از جمله یاسین سلمانی که بعد از ماه ها مصدومیت به تیم خود بازگشته اند در تمرینات حاضر خواهند بود که باید دید از بین بازیکنان جوان‌تر گاریدو در روزهای آینده با کدامیک از نفرات ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار