ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

10826
پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به مدیران پرسپولیس

با جذب خارجی‌ها نقاط ضعف را برطرف کنید

پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به مدیران پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس نگرانی هواداران پرسپولیس را از وضعیت نقل و انتقالات تیمشان را با وجود وضعیت موجود درست می داند.

 

به گزارش ایران ورزشی، محمود شافعی هافبک اسبق پرسپولیس در رابطه با اعتراضات هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت :به هر حال جذب بازیکن و برطرف کردن ضعفها و تقویت تیم یک اصل کتمان ناپذیر برای موفقیت یک تیم محسوب می شود.

 از آنجا که پرسپولیس هم مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود طبیعی است که هواداران پرسپولیس نگران بسته شدن تیمی قدرتمند برای فصل آینده تیمشان باشند که بتواند مجددا قهرمانی ها را تکرار کند و شرایط خیلی ایده آلی را برای پرسپولیس رقم بزند.

به همین دلیل من به هواداران پرسپولیس بابت نگرانی تیمشان بعد از جدایی چندین بازیکن خوب و موثر  حق می دهم اما با این وجود معتقدم مدیریت باشگاه با نظر گاریدو بهترین مدافعان کناری را برای پرسپولیس جذب خواهد کرد تا شرایط تیم بهبود پیدا کرده و تیم کماکان قوی بماند و قدرتش حفظ شود. 

هافبک اسبق پرسپولیس خاطر نشان ساخت:حتما در آرامش بدون جنجال که سیاست واقعی باشگاه پرسپولیس بوده و اتفاقا یکی از عوامل قهرمانی و موفقیت پرسپولیس بوده خیلی خوب می توان شرایط را را تغییر داد و بازیکنان خوبی را برای تقویت پرسپولیس جذب کرد. به همین دلیل من معتقدم پرسپولیس با جذب بازیکنان خارجی و چند بازیکن دیگر داخلی خیلی خوب تقویت شده و باز هم گزینه اول قهرمانی خواهد بود چون تنها به جذب بازیکن اسمی نیست که یک تیم قوی می شود بلکه با تقویت منطقی بر اساس نقاط ضعف با بازیکنان شایسته است که پرسپولیس باز هم می تواند قهرمان شود که همین اصل باز هم در دستور کار باشگاه پرسپولیس و مدیریتش قرار دارد.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه