ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

10829
نگرانی یک مدافع جوان از بازگشت به پرسپولیس

سلیمانی: از باشگاه خواستم رضایتنامه ام را بدهد تا به اراک برگردم

نگرانی یک مدافع جوان از بازگشت به پرسپولیس

مدافع جوان پرسپولیس بعد از بازگشت از اراک خواهان اخذ رضایتنامه از مسئولان باشگاه پرسپولیس شده است .

به گزارش ایران ورزشی، ابوالفضل سلیمانی مدافع میانی پرسپولیس که به شکل قرضی به تیم آلومینیوم اراک رفته بود اما دوباره به پرسپولیس بازگشته در خصوص آخرین وضعیتش گفت: فصل قبل زیر نظر مجتبی حسینی ۱۳بازی برای تیم اراکی در لیگ و جام حذفی بازی کردم و بهترین نمایشها را ارایه دادم.
حتی مقابل بهترین مهاجمان مانند مغانلو و حسین نژاد طوری بازی کردم که به آنها اجازه عرض اندام ندادم و خیلی قوی بودم.
 ضمن اینکه در بازیهای دیگری هم که به میدان رفتم مقابل گل گهر و صنعت نفت و چند تیم دیگر عالی کار کردم به نحوی که سرمربی تیم‌مان از من رضایت کامل داشت بر همین اساس قصد ادامه همکاری با تیم اراک را داشتم اما چون قرضی رفته بودم به پرسپولیس برگشتم.
مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس امسال شرایط خاصی در لیگ نخبگان و لیگ برتر خواهد داشت و از آنجا که در این تیم مدافعان ملی پوشی نظیر کنعانی زادگان و پور علی گنجی و اضافه بر آنها فرشاد فرجی حضور دارند من می دانم که به من بازی نخواهد رسید. از این رو از باشگاه خواسته ام به من رضایت نامه بدهد که آنهاهم در این خصوص خواهان گرفتن پول برای رضایت‌نامه شده آند که واقعا از توان من به عنوان بازیکن جوان خارج است.
سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: ر حال حاضر که فصل نقل و انتقالات هست فرصت جدایی و رفتن به تیم آلومینیوم و تیمهای احتمالی دیگر برای من فراهم است از این رو اگر این مهلت هم تمام شود دیگر قادر به جدایی نخواهم بود. از این جهت از مدیر عامل و سایر مسولان باشگاه پرسپولیس می خواهم با صدور رضایت‌نامه من موافقت کنند تا بتوانم شرایط زندگی ام را ارتقا داده و به تیمی بروم که فرصت بازی در آن داشته باشم.
مدافع جوان پرسپولیس تأکید کرد: الان دوره اعتماد به بازیکنان جوان است چه بسا که مثلاً شاهدیم استقلال چقدر برای حضور مدافع جوانی مانند سامان فللاح هزینه کرده است مدافعی که چیزی از او کمتر ندارم و در خودم این توان را می بینم که بهترین نمایش را در صورت بازی کردن از خودم ارایه دهم .

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه