اخبار

11086
تغییرات در کادر فنی استقلال منتفی است؟

تغییرات در کادر فنی استقلال منتفی است؟

به خواست جواد نکونام تا کنون رجبی، رحمتی و نوازی در کادر فنی استقلال مشغول به کار هستند و گفته می‌شود هاشمی‌نسب نیز بزودی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی، به خواست جواد نکونام تا کنون رجبی، رحمتی و نوازی در کادر فنی استقلال مشغول به کار هستند و گفته می‌شود هاشمی‌نسب نیز بزودی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. درباره اینکه غلامپور نیز بازگردد خبر‌هایی به گوش می‌رسد که سرمربی استقلال بنای تغییر مربی دروازه‌بان‌های تیمش را هم ندارد و به دنبال ادامه همکاری با این مربی است، اما مسأله غلامپور این است که مدرک A مربیگری فوتبال را ندارد و در نتیجه قادر به همراهی استقلال در لیگ نخبگان آسیا نیست.
هرچند که نکونام در تلاش است این مانع را هم از سد راه بردارد تا شاید غلامپور هم بماند، اما سؤالی که وجود دارد این است که به واقع افرادی همچون رحمتی، نوازی و هاشمی‌نسب از نظر فنی چه کمکی به استقلال می‌کنند و آیا حضور این چهره‌ها در راستای بهبود عملکرد استقلال اثر قابل توجهی خواهد داشت یا خیر؟!
باشگاه استقلال سالیانه مبالغ قابل توجهی را هزینه همین افراد می‌کند در حالی که اگر هزینه استخدام این مربیان مصروف یک مربی با دانش‌تر شود، نتیجه بهتری عاید استقلال خواهد شد. بدون تعارف در کادرفنی فصل پیش استقلال جز رجبی و سسما چهره‌های آنچنان تأثیرگذاری در کنار نکونام قرار نداشتند و بیشتر وظیفه این افراد در کنار زمین راه رفتن روی مغز داور چهارم و یا اعتراض به برخی تصمیمات داوران بود.
هرچند که باید به انتخاب‌های سرمربی استقلال احترام گذاشت و سرمربی‌ها مختارند که همکاران خود را انتخاب کنند اما به هرشکل این مجموعه فصل پیش عملکرد رضایت‌بخشی از خود به‌جا نگذاشت و این بیم وجود دارد که باز هم با همین افراد ناکامی فصل قبل به‌رغم تقویت تیم تکرار شود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار