فوتبال ایران

11163
میزبانی هوادار در ورزشگاه دستگردی

میزبانی هوادار در ورزشگاه دستگردی

باشگاه هوادار مثل فصل گذشته در ورزشگاه دستگردی از رقبای خود پذیرایی می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی، قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر ایران در شرایطی برگزار می‌شود که هنوز تکلیف ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های تیم‌های تهرانی به طور قطعی مشخص نیست و برای تعیین تیم‌های میزبان و مهمان، مشخص شدن تکلیف ورزشگاه محل برگزاری مسابقات تیم‌ها در قرعه‌کشی لیگ الزامی است.

به جز استقلال و پرسپولیس که قرار است اکثر مسابقات خود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند، هنوز تکلیف ورزشگاه تیم هوادار تهران مشخص نیست و سرپرست تیم هوادار اعلام کرد که این تیم، قرار است در ورزشگاه دستگردی میزبان سایر لیگ برتر باشد.

این در حالیست که پیش از این اعلام شده بود که با توجه به ناتوانی ورزشگاه دستگردی در میزبانی از هواداران، این زمین از چرخه میزبانی در لیگ کنار رفته و قرار نیست مسابقه‌ای در این ورزشگاه برگزار شود. حالا و با اعلام سرپرست باشگاه هوادار، این تیم قرار است در بازی‌های بزرگ و رقابت با تیم‌های پرطرفدار در ورزشگاهی غیر از دستگردی از رقبای خود میزبانی کند و در سایر مسابقات، همین ورزشگاه میزبان رقبای هوادار خواهد بود. اتفاقی که در دهه‌های گذشته با حضور تیم‌هایی مثل پیکان، سایپا و نفت تهران در لیگ برتر رخ داده بود و در هر فصل حواشی زیادی در خصوص میزبانی از سرخابی‌های پایتخت ایجاد می‌کرد. با توجه به این روند تصمیم‌گیری سازمان لیگ، انتظار می‌رود در این فصل نیز شاهد جنجال‌ها و درگیری دوباره بر سر میزبانی تیم‌ها در لیگ برتر ایران باشیم. اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ بیست و سوم، هزینه‌های زیادی را برای فوتبال ایران در بر داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران