فوتبال ایران

11510
جنجال شبانه در اردوی تیم لیگ برتری

اعتراض طلبکارها، نارضایتی بازیکنان بلای جان مدیرعامل شد

جنجال شبانه در اردوی تیم لیگ برتری

باشگاه‌های لیگ برتری این روزها به شدت مشغول آماده‌سازی تیم‌های خود برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بیست و چهارم هستند.

به گزارش ایران ورزشی، جذب بازیکنان مورد نظر، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و انجام بازی‌های تدارکاتی در دستور کار مربیان لیگ برتری قرار گرفته تا با شروع لیگ آنها با آمادگی کامل وارد مسابقات شوند. اما هنوز لیگ شروع نشده حواشی عجیب و غریب باعث شده برخی تیم‌های بزرگ و مدعی با شرایط متفاوتی رو به رو شوند. شنیده می‌شود یکی از باشگاه‌های لیگ برتری زمان خروج از کشور با داستان‌های عجیب و غریبی رو به رو شدند که باعث شد سفر آنها با جار و جنجال آغاز شود.
پیگیری‌های خبرنگار ایران ورزشی نشان می‌دهد عدم پرداخت به موقع بدهی‌های یک تیم لیگ برتری باعث شده طلبکاران باشگاه لیگ برتری پای پرواز مشکلاتی را به وجود آوردند که با پادرمیانی آقای مدیرعامل مشکل به وجود آمده برطرف می‌شود.
اما این تمام داستان نبود، گفته می‌شود قبل از سوار شدن بازیکنان به هواپیما مسئولان تیم متوجه می‌شوند که برای استفاده از امکانات فرودگاه باید بدهی مالیاتی معوقه خود را نیز پرداخت کنند که این موضوع هم با کدخدامنشی مدیر تیم حل و فصل می‌شود. بازیکنان که اصلاً انتظار چنین اتفاقی را نداشتند با چهره‌های در هم سوار هواپیما می‌شوند و در طول سفر به مدیر تیم حسابی گلایه می‌کنند که این اتفاقات در شأن تیم لیگ برتری نیست. اما حاشیه‌های این سفر پر ماجرا انگار تمام‌شدنی نبود، چون بازیکنان به محض رسیدن به کمپ محل استقرار خود با سر و صداهای عجیبی رو به رو می‌شوند که گفته می‌شود این اتفاق باعث دلخوری شدید بازیکنان و کادرفنی تیم شده است، گویا در نزدیکی کمپ این تیم مزرعه‌ای بزرگ قرار دارد که سر و صدای حیوانات موجود در این محل باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان شده و این مسأله باعث اذیت و آزار آنها شده است، که بازهم مدیران تیم با عذرخواهی از بازیکنان قول می‌دهند در اسرع وقت مشکلات اردو را برطرف کنند تا بازیکنان و کادرفنی بدون دردسر اردوی آماده‌سازی خود را دنبال کنند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران