منهای فوتبال

1160
عظیمی: با کارشکنی امارات شانس حضور در رقابت‌های رپید از دست رفت

عظیمی: با کارشکنی امارات شانس حضور در رقابت‌های رپید از دست رفت

سرپرست فدراسیون شطرنج با تاکید بر این که با کارشکنی امارات، ملی‌پوشان ایران شانس حضور در مسابقات رپید را دست دادند، عنوان کرد: اگر امروز ویزای ملی‌پوشان صادر شود، می‌توانیم در مسابقات استاندارد شرکت کنیم.

به گزارش ایران ورزشی؛ در حالی که قرار بود ۲۱ آذر ماه تیم‌های شطرنج رده‌های سنی ایران، شامل ۱۹ بازیکن و در مجموع ۲۷ نفر به مسابقات آسیایی امارات اعزام شوند اما با کارشکنی میزبان، روادید ملی‌پوشان کشورمان صادر نشد تا فدراسیون ایران ضمن اعتراض به مسئولان اماراتی، در این خصوص طرح شکایتی هم به فدراسیون جهانی داشته باشد.

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج در تشریح آخرین شرایط صدور روادید برای ملی‌پوشان ایران، اظهار داشت: تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نداده و تنها همان سه روادیدی که برای سه بازیکن ایران صادر شده بود، به قوت خود باقی است و برای ۲۴ نفر دیگر از اعضای کاروان ایران، روادیدی صادر نشده است.

وی افزود: رضا عامری سفیر محترم ایران در امارات به‌طور مرتب پیگیر کارهاست و جا دارد به خاطر همکاری ایشان تشکر ویژه داشته باشیم. ما نیز به‌طور مرتب درحال رایزنی هستیم. البته همان‌طور که می‌دانید، رقابت‌های رپید از امروز آغاز شده و ملی‌پوشان کشورمان دیگر به حضور در این رقابت‌ها نمی‌رسند اما مسابقات استاندارد از فردا آغاز می‌شود و اگر همین امروز هم روادید بچه‌ها صادر شود، تیم را برای حضور در مسابقات اعزام می‌کنیم چراکه تمهیدات لازم برای این اتفاق را از قبل اندیشیده‌ایم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال