فوتبال ایران

1179
باغمیشه:پرسپولیس با نتیجه سه بر یک دربی را می‌برد

خوشبختانه VAR جنگهای لب خط را بی تاثیر می‌کند

باغمیشه:پرسپولیس با نتیجه سه بر یک دربی را می‌برد

تیمی که با کف قرارداد ساختگی هم قانون را دور زده بایدجریمه شود

پیشکسوت پرسپولیس چند روز قبل در تمرین پرسپولیس حاضر شد تا ملاقاتی با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس داشته باشد ملاقاتی که در آن در خصوص مسائل فنی تیم پرسپولیس هم صحبتهای خوبی انجام شد.

ناصر قراگزلو؛ علی باغمیشه چند روز پیش به همراه پسرش در تمرین پرسپولیس حضور یافت تا با یحیی و افشین دو تن از همبازیان قدیمی اش دیداری داشته باشد ملاقاتی که در ان در خصوص مسائل تیم و موارد فنی اش شاید بیش از هر موضوع دیگری صحبت شد.

*فکر می کنید پس از برد هوادار اتفاقاتی که در بازی مقابل الدحیل رخ داده بود برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به لحاظ روحی روانی بر طرف شد ؟!

به نظرم پرسپولیس در حال حاضر آماده است و تیم پرسپولیس هم فقط با بدشانسی دیدار مقابل الدحیل را باخت و فوتبال روی بد خودش را به پرسپولیس نشان دادچون همه دیدند پنالتی و چند فرصت مسلم گلزنی دیگرسرخها چگونه از دست رفت به همین دلیل حتما از هواداران پرسپولیس این انتظاررا دارم که از بهترین مربی فعلی فوتبال ایران که بیشترین قهرمانی را برای پرسپولیس آورده در دربی آورده حمایت داشته باشند و یک دقیقه هم از حمایت تیمشان دست بر ندارند.این یک واقعیت است که از یحیی بهترچه کسی را سراغ داریم که برای پرسپولیس بیاوریم .تیم پرسپولیس خوب و تهاجمی بازی می کند به همین دلیل من و تمامی پیشکسوتان تمام قد پشت سر یحیی هستیم تا یحیی با پرسپولیس سه امتیاز دربی را کسب کرده  و دوباره عناوین قهرمانی سه گانه اش راتکرار کند.

*اما تیمی مانند سپاهان به نظر هر چه مهاجم خوب در ایران بوده را جذب کرده و تیم خیلی خوبی ساخته !

واقعا سپاهان هر چه مهاجم خوب در فوتبال ایران بوده را کسب کرده است تیمی که سقف بودجه را رعایت نکرد و جریمه شد اما این مساله برای پرسپولیس هم لحاظ شد در حالی که برای تیم رقیب سنتی اش رعایت نشد و به شکل عجیب تا این لحظه کمیته انضباطی از دادن حکم کسر امتیاز تیم رقیب سر پیچی کرده است.من فکر می کنم همان طورکه برای سقف بودجه معیار تعیین کرده و چند تیم را جریمه کردند برای تیمهایی که به قول خودشان سقف را رعایت کرده و با کف قرارداد که همه می دانند چنین ارقامی برای بازیکن و مربی شان صدق نمی کند قرارداد منعقد کرده اند باید امتیاز کسرکنند نمونه آنها هم سعید مهری و مهدی هاشمی نسب بود که با ارقام بسیار پایینی قرار داد بستند که هرشخصی می داند چنین ارقامی صحت ندارد و ساختگی است .الان هم فکر می کنم آنها گذاشته اند که استقلال ببازد بعد حکم کسر سه امتیازش را بدهند.

*اما به هر حال دربی است وممکن است پرسپولیس بازنده باشد !

من اصلا به باخت پرسپولیس فکر نمی کنم ونتیجه ای جز برد را برای پرسپولیس متصور نیستم .

*در رابطه با جدال سبک تهاجمی یحیی و سبک کی روشی جواد نکونام چه صحبتی دارید؟

این بازی نبرد بین دو شخصیت و کاریزمای متفاوت است که به نظرم شانس برد با پرسپولیس یحیی است چون پرسپولیس به لحاظ فوتبالی تیم بهترو با کیفیتی است .

*در رابطه با استفاده از وی ای آر که برای اولین بار در تاریخ دربی ها استفاده خواهد شد چه تحلیلی دارید؟

مگر در دربی ها فقط باید در کنار زمین بجنگیم تا پیروز شویم و فکر می کنم آمدن وی ای آر خیلی کمک می کند تا تیم بازنده بهانه ای برای باخت نداشته باشد و داد و فریادهای کنار زمین و لب خط هم به نوعی روی داور بی تاثیر باشد.

*دربی 102 به نظرتان فقط سه امتیاز ارزش دارد ؟

از لحاط جدولی فقط سه امتیاز ارزش دارد اما برد برای پرسپولیس می تواند این تیم را باز هم در مسیر قهرمانی قراردهد و سکوی پرتاب این تیم برای قهرمانی باشد به همین دلیل حتما وقتی مسائل دیگر را لحاط کنیم به این پی می بریم که دربی بازی خاص و به قول خودمان شش امتیازی است .

*در رابطه با نتیجه دربی 102 چه نتیجه ای را پیش بینی می کنید ؟

پرسپولیس با نتیجه سه بر یک دربی را می برد و گلها را هم شهاب و عالیشاه و یک گل دیگرش را هم ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر می رساند.

*حضور امید عالیشاه چه تاثیری در دربی خواهد داشت ؟

امید بازیکنی با تجربه و دربی باز است که با عقلش و تجربه بالایش در دربی قطعا بیشترین بازدهی را خواهد داشت بازیکنی که بازی کند باز هم احتمال زیادی دارد که گلزن دربی باشد.

*اما محمد عمری هم در این مدت خیلی خوب کار کرده !

محمد عمری بازیکنی است که اگر مغرور نشده و کمتر آسیب ببیند حتما دو سال دیگر بر سر به خدمت گرفتنش بین تیمهای دیگر جنگ خواهد بود .

*خودتان هم چند روز پیش به همراه فرزندتان در تمرین پرسپولیس حاضر شدید ؟

بله در تمرین حاضر شدم تا با دوستان قدیمی ام دیدارداشته باشم .در این بین جلسه خیلی خوبی با سر مربی تیم داشتم و راجع به پلن Bهم مواردی مطرح شد که ان شالله به حال تیم مفید واقع شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران