ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11902
آشتیانی :زمین چمن بد اراک اصلا کیفیت خوبی ندارد

پرسپولیس و گاریدو واقعا بهتر از ذوب اهن هستند

آشتیانی :زمین چمن بد اراک اصلا کیفیت خوبی ندارد

کیفیت زمین چمن اراک اصلا خوب نیست به همین دلیل پرسپولیس در چنین زمینی دچار مشکل خواهد شد .

 

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و خریدهایش همچنین بازی این تیم مقابل تیم ذوب آهن نقطه نظرات خودش را مطرح ساخت .پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مهیا نشدن زمینه حضور عطیه الله در پرسپولیس گفت:بازیکن مراکشی مدافع خوبی بود اما به هر حال این بازیکن به هر دلیلی که بود ترجیح داد به پرسپولیس نیاید از همین رو باید به گزینه‌های دیگر فکر کرد و بازیکن جدیدی  گرفت. اما فعلا پرسپولیس وحید امیری را دارد که در جناح چپ واقعا مهره قابل اتکایی است یا بازیکنی مانند عرفان ملاپور را هم داریم که از تیم آریو به پرسپولیس آمده .بازیکن جوانی که من بازیهایش را در لیگ یک دیده ام و او را بازیکن خوبی دیده ام به همین دلیل فکر می کنم توشه خوبی در جناح چپ داریم هر چند یک مدافع چپ تخصصی هم برای پرسپولیس لازم است که امیدوارم در این خصوص بهترین گزینه ممکن جذب شود .

آشتیانی در ادامه اضافه کرد :حضور بازیکنان در لیگ یک نباید ملاک قرار بگیرد چه بسا که قبلا هم بازیکنی مانند طارمی را داشتیم که از لیگ یک به پرسپولیس آمد و با رسیدن به تیم ملی ولژیونر شدن به بهترین شرایط فوتبالی رسید و ارزش های بالای خودش را نشان داد .

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با درصد بالای بازیکنان خروجی پرسپولیس درقیاس با بازیکنان داخلی جدید جذب  شده تاکید کرد :به هر حال چند تن از بازیکنانی که قرار است از پرسپولیس جدا شوند بازیکنانی مانند میلاد سورگی هستند. جوان هایی که در پرسپولیس فرصت بازی به آنها نمی رسد و من شخصا کیفیت بالایی را در او ندیدم  به همین دلیل شاید بهترین راه برای آنها جدایی باشد اما  حتما باشگاه یک مدافع چپ پا و اگر در جای دیگری گاریدو صلاح ببیند بازیکن جدید جذب خواهد کرد .

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اراک ابراز داشت :زمین چمن اراک خوب نیست به همین دلیل بازی در آنجا واقعا به ضرر پرسپولیس خواهد شد چون پرسپولیس تیمی است که فوتبال را روی زمین بازی می کند و از این حیث واقعا لطمه خواهد خورد .زمین اراک جدا از کیفت بد زمین چمنش به لحاظ ابعاد زمین هم شرایط خوبی ندارد و با آزادی کاملا متفاوت است .

آشتیانی در رابطه شرایط فنی هفته اول پرسپولیس نیز ابراز داشت :ذوب آهن فصل قبل به دلیل ابزاری که از آن بهره می برد بیشتر به پرتابها و ضربات ایستگاهی اتکا داشت اما بعد از جدایی پر تاب کننده این تیم نادر محمدی از تیم ذوب آهن شرایط این تیم فرق کرده است . در این فصل ذوب آهن بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است اما به لحاظ فنی به هیح وجه در حد پرسپولیس نیست و پرسپولیس چه به لحاظ قدرت تاکتیکی و چه به لحاظ تجربه کادر فنی اش واقعا شرایط بهتری نسبت به ذوب اهن دارد. البته زمین بد اراک تنها نکته ای است که می تواند در بازی اول برای پرسپولیس مشکل ساز شود به شکلی که اگر بازی در ورزشگاه آزادی یا فولاد شهربرگزار می شد حتما پرسپولیس به دلیل بهره بردن از شرایط فنی خوب در دیدار مقابل ذوب آهن برنده از زمین خارج می شد .

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت :پرسپولیس کمبود خاصی ندارد اما باید دید نفرات جدید چقدر می توانند در این تیم  خواسته های گاریدو را اجرا کرده و به حال تیم مفید واقع شوند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران