گزارش

12069
بی‌میلی سرلک به حضور در ملوان

جدایی هافبک مطرح از جمع شاگردان زارع

بی‌میلی سرلک به حضور در ملوان

میلاد سرلک در صدد پیوستن به پرسپولیس است.

به گزارش ایران ورزشی، در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران، تکلیف میلاد سرلک برای فصل جدید لیگ مشخص نیست و منابع مختلفی از حضور دوباره این بازیکن در پرسپولیس خبر می‌دهند.

در کنار این موضوع، شنیده‌ها حاکی از این است که میلاد سرلک در لیست اولیه ملوان برای لیگ بیست و چهارم حضور نداشته و احتمال جدایی او وجود دارد. سرلک به دلیل مصدومیت دو بار از مرخصی استفاده کرده اما مسئولان ملوان تصور می‌کنند که او تمایلی به حضور در این تیم ندارد و مصدومیت را بهانه کرده است.

سرلک با توجه به آسیب‌دیدگی موجود در ناحیه دیسک کمر، درصدد آن است تا بتواند معافیت پزشکی دریافت کند و براساس این معافیت، به دوران حضورش در ملوان بندرانزلی پایان بدهد و مطابق با قرارداد خود با تیم پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد. البته که با توجه به حضور مسعود ریگی، سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو در کنار سینا اسدبیگی، میلاد سرلک کار سختی برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت دارد.

او بعد از نیم‌فصل حضور در تیم ملوان و انجام 8 بازی برای این تیم در لیگ برتر و جام حذفی، در روزهای گذشته در تمرینات پیش‌فصل ملوان حضور پیدا نکرده و به دنبال آن است تا بتواند از جمع بازیکنان ملوان جدا شود. سعید دقیقی، سرمربی پیشین ملوان با اعتراض نسبت به عدم حضور میلاد سرلک در تمرینات اعلام کرده بود که در صورت تداوم غیبت این بازیکن در تمرینات، گزارش غیبت او به نیروهای مسلح ارسال خواهد شد تا اضافه‌خدمت برای هافبک پرسپولیس در نظر گیرند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها