ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12162
آشتیانی :بازیکنان پرسپولیس انگار بین تاکتیک فصل قبل و این فصل سردرگمند

نمی دانم چطور پور علی گنجی و گولسیانی از ابتدا بازی نکردند

آشتیانی :بازیکنان پرسپولیس انگار بین تاکتیک فصل قبل و این فصل سردرگمند

پیشکسوت پرسپولیس از تاکتیک و ارنج پرسپولیس و تعویضهای گاریدو به جز اورونوف به شدت انتقاد کرد .

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد ازشرایط فنی  دیدار انجام شده بین پرسپولیس و تیم ذوب آهن گفت :اصلا بازی خوبی را شاهد نبودیم و به نظرم ذوب آهن که بسیار ضعیف نشان داد و فقط پرتاب اوت را در دستور کار خودش قرار داده بود و هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به قولی فقط بازیکنان این تیم زیر توپ می زدند و دفاع فشرده را در دستور کار خودشان قرار داده بودند کاری که برای خود من عجیب بود آن هم با وجود اینکه آنها یک مربی در اختیار داشتند که دو سال است با او کار می کنند چرا این قدر ضعیف و بی برنامه بودند و هیچ طرح و برنامه تاکتیکی نداشتند . پرسپولیس هم با وجود خلق چند موقعیت اصلا در حد و قواره تیم مدعی قهرمانی نشان نداد و استارت ضعیفی در شروع لیگ بیست و چهارم زد .

بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد از ترس و احتیاز بیش از حد گاریدو در ادامه افزود:پور علی گنجی مدتها  پیش رباطش را عمل کرده به همین دلیل هیچ مشکلی برای بازی ندارد چه بسا که در اردو و تمرینات پرسپولیس هم از مدتها پیش حضور داشته و در چند بازی تدارکاتی هم نشان داده که شرایط بسیار خوبی دارد .با این وجود من نمی دانم چطور گاریدو فقط در چند دقیقه پایانی از او استفاده می کند و یا گولسیانی را بیرون می گذارد که واقعا در خط دفاعی وزنه ای بسیار بزرگ هستند که یکی شان ملی پوش و دیگری در یورو بازی کرده . حتما باید به چنین بازیکنانی میدان داده می شد تا در کنار بازیکنانی مانند یاسین سلمانی که قدرت هجومی بسیار خوبی دارند شرایط پرسپولیس را برای دیدار اول متقاوت سازند .

اردلان آشتیانی با انتقاد از دروازه بان خارجی پرسپولیس تاکید کرد :درست است که در اوت پرتاب شده کنعانی زادگان می توانست توپ را با ضربه سر بزند اما الکسیس که با رقم بالایی به پرسپولیس آمده باید از دروازه خارج می شد و آن توپ را دفع می کرد .

بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد از مدافعان کناری پرسپولیس و شرکت آنها در حملات افزود :ایوب چیز خاصی نشان نداد و حداقل در بازی اول رسمی اش نشان داد با دانیال خیلی تقاوت دارد در حالی که ما فصل قبل دانیالی را در اختیار داشتیم که خیلی خوب در فضا حرکت می کرد و با توجه به سرعت بالایش و قدرت ارسال از جناح راست توپ‌های خوبی را مهیا می ساخت. نکته ای که ما در ایوب ندیدیم . امیری هم با وجود تلاش زیادی که انجام داد واقعا نتواست توپی را از جناح چپ مهیا کند.فرشاد با ایوب هماهنگ نبود و در جناح چپ هم با وجود اینکه سعید صادقی گل زد اما این بازیکن هم اشتباهات زیادی داشت و در توپگیری بسیار ضعیف نشان داد به همین دلیل نیاید تنها گل زدنش را ملاک قرار داد .

آشتیانی خاطر نشان ساخت :بدنهای بازیکنان سنگین بود و شاید بدنها تحت فشار سنگینی که ناشی از بدنسازی  قرار داشته هنوز به فرم مطلوب نرسیده است به همین دلیل به هیچ وجه آن شرایط لازم و توپگیری بالاو شادابی را در بازیکنان پرسپولیس ندیدیم.

بازیکن سابق پرسپولیس به نکته فنی خاصی اشاره کرده و در این ارتباط می گوید :به نظرم بازیکنان پرسپولیس تا حدودی سردرگم بودند و به نوعی بازی می کردند که انگار بین تاکتیک فصل قبل و امسال خودشان مانده اند و نمی توانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند .کانال‌های کناری پرسپولیس با مشکل مواجه بود و غیبت گولسیانی و پور علی گنجی که قادرندیک خط ،تیم را جلو ببرند عملا موجب شد تا حرکات پرسپولیس به شکلی نباشد که تیم رو به جلو باشد و  ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد .تعویض‌های پرسپولیس هم چنگی به دل نزد و تنها این اورونوف بود که با حضورش جناح چپ پرسپولیس را فعال ساخت بازیکنی که امیدوارم شرایطش بهتر شود و او را در بازی مقابل تراکتور به شکل کامل در اختیار داشته باشیم .

آشتیانی در پایان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تیم تراکتور هم گفت :بازی با تراکتور در تبریز خیلی سخت است .تیم تراکتور تیم با تجربه و خوبی است که از مربی کاملا آشنا بهره می برد .ما فصل قبل تیم تراکتور را در تبریز شکست دادیم و  در همان هفته های اول امتیازهای لازم را کسب کردیم اما حالا با شرایطی که پیش آمده پرسپولیس باید حریف را در خانه اش شکست دهد تا شرایطش را بهبود بخشد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران