فوتبال ایران

1223
شعارهای غیراخلاقی در دربی 102| لااقل به بانوان احترام بگذارید!

شعارهای غیراخلاقی در دربی ۱۰۲| لااقل به بانوان احترام بگذارید!

فحاشی تماشاگران استقلال و پرسپولیس پیش از آغاز رقابت ۱۰۲ سرخابی‌ها فضای نا مناسبی را در ورزشگاه آزادی به وجود آورده است.

به گزارش ایران ورزشی، از ساعت 12 و 30 دقیقه 23 آذر درهای ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز شد تا آن‌ها بتوانند در محل مورد نظر خود مستقر شوند و دربی 102 را از نزدیک به نظاره بنشینند.

بیرون ورزشگاه نظم مطلوبی بر قرار بود و نیروهای مسئول تلاش داشتند با کمترین تنش و مشکل تماشاگران را به داخل ورزشگاه سوق دهند.

افرادی از نیروهای حاضر د رورزشگاه با بلندگو  از تماشاگرانی که بلیت نداشتند می‌خواستند ورزشگاه را ترک کنند تا فقط هوادارانی که بلیت داشتند به ورزشگاه بیایند.

کیت بندی مقابل درها در واقع اجازه نمی‌دهد هیچ تماشاگری بدون بلیت وارد ورزشگاه شود. به طور کلی نظم بخشی به فضای بیرونی ورزشگاه مطلوب بود اما متاسفانه روی سکوهای دو تیم فضای جالبی حاکم نبود تا علامت سوال بزرگی مقابل برخی هواداران قرار بگیرد.

اولین تنش‌ها در قسمت رو به رویی جایگاه ویژه میان تماشاگران دو تیم به وجود آمد که هر یک با پرتاب اشیایی سعی می‌کرد از خجالت طرف مقابل در بیاید که این موضوع با دخالت نیروی انتظامی تا حدی تعدیل شد.

اما از همه اسفبار تر الفاش بسیار زشتی بود که از سوی برخی تماشاگر نماهای دو طرف نثار هم می‌شد. شعارهایی نامناسب که اساسا نه با روح اخلاق سازگار است و نه ورزش. این وضعیت وقتی افسوس بزرگ‌تری را ایجاد کرد که می‌دیدیم بانوان هم در ورزشگاه حضور دارند و روشن نیست چرا برخی از آقایان حتی رعایت بانوان حاضر در ورزشگاه را هم نمی‌کنند و با الفاظ زشت سعی می‌کنند حس تیم دوستی خود را به رخ تماشاگران تیم مقابل بکشند.

انگار باب شده هر طرفی الفاظ ناشایست سنگین‌تری نثار هم کند،‌برنده است!  درحالی که بازنده اصلی این بازی همان طیفی هستند که اخلاق را زیر سوال بردند و فضای نا مناسبی برای این بازی از همان دقایق ورود به ورزشگاه ایجاد کردند. امیدواریم در دربی‌های آتی شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران